使用內嵌留言
內嵌留言? what's that?1828 go, go, go...大行唱衰538, 3323…樂仔兄: 什麼over-confident? 什麼不斷跌不斷買? 股海無情, 一天都嫌多~~~cmwb兄: 189現在好尷尬, 宜戰宜走, 難!jchuskie兄: 根據盛豐建材網資料,全國水泥 P.C 52.5R最新報價每噸 1384元,較去年底的 1479元,下跌約 6%。。。3323 no luck.歐兄, 唔駛理我, 多來吹水))))
1149 go, go, go...
內嵌留言: 回覆 rather than 新增留言,但問題是留言時間不正確。
如所料, 82 go, go, go…
妖股 271, 128 go, go, go....
哈哈.大家好,我又反來了,不好意思,上次只是跟大家說說笑罷了,只是希望跟大家討論下自己選中的股票,若有得失請原諒,本人最近又發掘了一檔股票639-首鋼資源,未知大家有否研究過?呢間公司係08年先注入現家最賺錢的焦煤資產,毛利率高達70%,又被國企首鋼控股不斷買入直至成為最大股東(持股達2成幾),我看過它2011年年報,其精焦煤係其高速增長同賺大錢的主因,一噸原焦煤生產成本約250人民幣左加,加工成精焦煤需外加54人民幣左右,但原焦煤每噸售價竟達1000人民幣,精焦煤更達1800人民幣,其利潤率之高令人驚嘆,其他同業如恆頂實業,永暉焦煤同蒙古焦煤等絕對望塵莫及,首鋼資源解釋話係因為其山西三個焦煤礦均為極優質礦場,而且早係08年收購時已進行全面技術提升兼已大規模生產(算了,詳情請上港交所披露易看澄清公告吧),因此,如果呢間公司盤數沒問題的話就真係超值了,大家點看,如果沒留意過現家可以留意下,嘿嘿,謝謝大家。
pf兄:美國研究機構Glaucus指控首鋼資源(0639)前身福山能源涉嫌造假數。渾水近期做空的公司包括美國的傅氏科普威,和旭光高新材料(0067) 和首鋼資源 (0639)。風險會否太高?
藍兵兄你好,67&639或者短期會有較大沽壓吧,不過若果最後沒事的話呢兩間公司最少升一倍(有可能,但非必然),目前最大的問題係究竟盤數係堅定流,如果渾水拿得出真憑實據我倒是很想看看,我自己看盤數沒咩大問題,有ge問題都唔係造假問題,而係產品前景問題,因為呢兩家公司都投放左大量資金去擴產,我暫時係看緊呢樣野,同埋無獨有偶,呢兩間公司都係透過高價購入最賺錢ge資產來擴大公司資產值同獲利能力,639更比人質疑收購價係唔係過高,其實又可以看反639現家每年賺幾多錢同係唔係真係有錢落袋,看現金流量表已經知,再加埋高股息,收購價係唔係過高不言自明,始終學大家話齋,買咩都係有風險,但時間證明一切,或者我地先不從渾水事件來看呢兩間公司,純粹從它地的基本面來分析可能會得出另一個答案...
吓, 首鋼資源(0639)前身福山能源? 我07年5月$2-$3買賞賣過, 08年跌$1, 後來升到$5, 升5倍, 莫後莊家勁, 我有興趣妖皇639…
藍兵兄覺得大昌行現時價位值吾值得入呢? 真係後悔之前8蚊o既時候冇入到, 另外銀泰百貨會吾會突破上返十蚊樓上呢?
1828現時價位值吾值得入呢?有回調壓力噃.
KGB兄:技術上,大昌行#1828 上星期見底訊號真的很明顯。 如果不介意大概10元這個目標,加上RSI剛升穿50,看來可以等位入。但要留意幾天升10%,加上是上落市,如不想買入後食價,等位較好;始終好過買入後就中招。請一看: 13 Mar 12 - 不再給力的大昌行(1828)這個8元買入位與林少所說剛好一樣。
KGB兄:銀泰百貨#1833 業績差於我預期好多,銀泰百貨#1833 的非核心業務有時太嚇人,可以影響盈利很大,個人不like去年業績。 KGB兄 如冇貨,我不會建議入。KGB兄如果有貨,金鷹商貿#3308 這2天特價,可以考慮跳去長線價值較佳的 金鷹商貿#3308。 估計可能會錯,所以下面要說清楚我的 assumption。我的assumption:1. 百貨股整體動力麻麻,但 金鷹商貿#3308 較佳。2. 金鷹商貿#3308 今次不會跌穿50天線(or 太多),不會見19元。3. 銀泰百貨#1833 未來幾個月 8.8元~10.5元上上落落。
多謝藍兵兄o既回覆,銀泰百貨暫時未持有,百貨股暫時只係有茂業國際,由上年八月一直蟹到依家,等返家鄉中...金鷹商貿#3308 O既價位真係吾錯,百貨股有冇機會係黎緊五一黃金週炒上呢?
cmwb兄:記得上星期你談過 中石化(386)。技術上未來2天應有較明顯的見底signal。 如果有興趣,這幾天要看多2眼。 個人覺得負面消息 股價已反映得七七八八。不過你都知藍籌股不會上落太多,反彈上50天線會是1,2個月內的極限。 BTW, 請看 免責聲明。 嘻嘻!
一看1. 東方海外#316 試50天線。2. 九興控股#1836 強!3. 創科實業#669 20~50天線之間。4. 利邦#891 上落波幅變小。5. 和記電訊#215 防守股,冇變過。6. 利豐#494 跌穿50天線和100天線才反彈,股價較弱。7. 昆侖能源#135 試配股價13.1元。 8. 華潤燃氣#1193 回調見機會!9. 中集安瑞科#3899 回調見機會!10. 神州數碼#861 橫行 + 上落。另外11. 中國利郎#1234 業績好,投資者避開民企,股價很弱,跌穿50天線和100天線,應會開始反彈。12. 味千#538 高盛唱,又要整固。13. 大快活#52 破頂。14. 德昌電機#179 橫行。
謝謝藍兵兄短評個人感覺從圖表看,和記電訊#215可能好快開車(我無貨)除了52,573也破頂了無睇一排,原來386跌左咁多,呢個位入都ok喎,謝謝報料。
btw,806最近又好弱,可能23線股都唔係咁樂觀我覺得
frankie兄:其實除了中石化(386),我相信六福集團(590)最遲下星期中亦會有明顯的見底signal。只是我完全冇idea會反彈到多少罷了!
Blue hingDo you still holding 746 and look good on it? (in short-term performance)Zahedi hing3323 sigh..really no luck..
jchuskie兄:理文化工#746 : 我冇貨。 化工比較難看,我現時放棄。 不過其實我心底非常讚成 歐紹毅兄 所說, 應該留下基本小注。上星期 雖然我看出 理文化工#746 開始回上升軌,現時方向我反而看不清。 表面上是返回上升軌,短期應緩慢上升。 但基於預期2012年業績 不會優於 2011年業績,理應短期內不能升穿3月頭的7元。 但這業績預期不太solid,看來技術分析這時比較可信。Conclusion: 如有與趣,短綫用10天輔助找買入位。 用財演方式,止賺止蝕。
Thanks blue hing
jchuskie兄:理文化工#746 : 客氣! 祝賺多d!
藍兄:你真係好記性呢..thx你的解答呢386我只從果日後..日日都排8蚊..昨天最低8.03入唔到呢..冇法..哈哈..不過你都知藍籌股不會上落太多x2不過在這個上落市..一定要有番d防守股呢..我不求日日大升..只求安穩增長..藍兄..想問問你..為何不用牛熊做對沖??THX
cmwb兄:牛熊證我過做買賣,太短線,發現不稱合自己。 如果看不好大市,減持比較簡單, 直接。事實上,我的投資組合風險也不高,防守股多,不用對沖。 上2星期,我亦可以完全不理會股市,放心放低投資組合去旅行。
立論: 五類股要逢低收集 - 林少陽http://s.nextmedia.com/apple/a.php?i=20120418&sec_id=15307&s=15326&a=16257810投資者仍然應該避免投資於基建相關股份。反之,電訊、能源、公用(主要是燃氣)、餐飲,以及個別出口美股的製造商,是當前經濟環境中,較佳的投資選擇。
(1) 電訊: 數碼通#315, 和記電訊#215(2) 燃氣: 華潤燃氣#1193、港華#1083 及新奧2688。(3) 餐飲: 大快活#52, 味千#538(4) 出口美股的製造商: 創科實業#669, 德昌電機#179(5) 能源: 是指哪些?
【on.cc專訊】瑞信將六福集團(00590)目標價從37.80元下調至17.70元;評級從「跑贏大市」下調至「跑輸大市」。看來想入貨居多
六福(0590) 會在6月公布的全年盈利,預期盈利14 ~ 15億港元,相對現時市值122.2億港元,現價20.75港元,預期市盈率 8.2-8.7倍。
看來想入貨居多 X10, Stephen,同意同意。
賺錢之神 寵幸東岳 (189) ... OMG !http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20120418&sec_id=15307&subsec_id=15320&art_id=16257918
let's party27, 880, 200, 1149 go, go, go....
one more...1149 go, go, go...
日本股神、賺錢之神 邱永漢 最 like東岳東岳 恍如昔日的日本製冷劑氟化學企業大金~~~like唉, 邱永漢大哥大大大, 你唱黃晒我隻愛股、天使股、重倉股。。。怎搞啊, keep low profile, pleassss....e
zahedi兄:東岳集團(0189): 未如所願,high profile。 又有新聞。 「賺錢之神」邱永漢真係邪!http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20120421&sec_id=15307&subsec_id=15320&art_id=16268312大股東傅軍
賺錢之神的股最鐘意配股. zahedi,小心呢!無乜心機,沽出2/3 709, 全部 1193, 1/2 1083.現金變回 90%. 暫時靠邊站!
AG兄: 無乜心機? 介紹睇Barney, 好好睇, BJ, Baby Bop好可愛, 好多baby fat…Barney is excited every day. When things go bad and feelings are low, we stick together go, go, go, you can count on us…189暫安全, 未炒上配股
AG兄: 華潤燃氣#1193, 港華燃氣#1083 投資價值,技術走勢 都ok。 想等待低位再收集?大快活#0052 正開車,不考慮?林少: 「相信華燃(1193)、港華(1083)及新奧(2688)都應該逢低收集,現價計,首選是新奧。華燃可能是13元以下,港華可能是5元以下,但兩者都可能跌不到那麼低。」
藍兄..會唔會係兗州煤業 蒙古能源 神華 恒鼎實業 中煤能源?? 定係新能源..658..757..750..3800果類呢??ag兄咁快90%現金..做咩事??
cmwb兄:不知道,但應不是資源股。 沒有聽他說之前說過。
邱叔叔鐘意189..唔係掛..佢上年d愛股..好似冇隻有好下場=.=
佢d愛股..好似冇隻有好下場...x2
陶公子話 Santino是食家 [鴨], 薑愈老愈辣, 陶公子, 勁! 太多偽專家, 要載眼識人.
藍兵兄:590跌到二十蚊邊係咪可以考慮入第一注呢?行業的負面因素反映得七七八八? ching
ching兄: 如上所述,我相信六福集團(590)最遲下星期中亦會有明顯的見底signal。股價太殘,RSI = 23,超賣。 瑞信將六福集團(00590)目標價從37.80元下調至17.70元;可以更超賣d 先彈。 但是日子應非常接近。林少: 「六福(590),大約20元是一個良好的買入價位」
藍兵兄,我$28蚊入左D貨之後就一直跌到依家....我諗真係要$20咁上下入返D貨溝溝隻590
KGB兄:六福(590) - KGB兄坐貨力比較我強。 通常at most 15%我會 stop loss。如果不是長線,這次反彈可能需要計算反彈目標 和 阻力位。 阻力位易見: 28至29元, 等待消息反彈目標我未識計。
zahedia and 藍兄,只是短暫心情,希望快快提起精神, gogogo!52確實有考慮,291都係!
AG兄:華潤創業#291: 如果有時間,請在 AG投資手記 一說數據/資料嗎? 先謝!
3323, 142今天加碼
tomica兄: 第一太平#142: 如果我的現金水平太高也會買d。 中國建材#3323 似乎短期內 9.x元 ~ 10.x元 上上落落。
新加坡政府投資(GIC)於4月10日(本周二)以每股平均價10.566元,增持中國建材<03323.HK>1035.2萬股,涉資逾1.09億元,持股由4.69%增至5.05%,首次曝光。tomica兄:入價應靚仔過GIC, 你前陣子在$9.xx也入過, right?
Oh,my god. 巴菲特這樣。。。。。。希望他吉人天相,大步檻過。 老人家嘗遍人間成功,盡領股壇風騷,而且年紀也大了,心願上應該沒有什麽遺憾了。
zahedi兄..ag兄中了..【on.cc專訊】東岳集團(00189)今早停牌,待公布有關可能配售公司股份及發行公司證券。該股上日收市報7.46元
cmwb兄: 仍投189信心一票.
AG兄: u r right. 189停牌, 配股!
189大股東減持舊股, UBS搞配股, 配給誰最重重要, 好像3331配給 tempo就掂.
市場消息指,東岳股東Macro-link International Investment 正配售1.11億股,而Dongyue Initiator 亦減持2000萬股,配股價介乎6.8元至7.2元,較昨日收市價7.46元,折讓3.49%至8.85%,套現最多9.43億元。可能配股給 「日本賺錢之神」的 fans? (只是說說笑)
zahedi: 我$9.08, $10.12 & 10.38
tomica兄: 好, 有guts, 叻仔過GIC.
藍兵兄 真係俾佢玩死,819 之前黃敏碩又話受惠行業整合,令電動車電池供不應求, 今日黃瑋傑:由於產能過剩加上需求疲弱前後一個月都無, 可以有咁大轉變, 玩死, 諗住收息, 估值又平,
天能動力#819 市盈率6倍,受惠行業整合,每股派息 股息港元0.208元。 50日線即使是跌穿,我相信不難補回。
黃x碩冇料架, 廢up用不到內嵌留言?
zahedi兄,如果好似3331咁都唔錯,而家仲升緊!
我都係用不到內嵌留言?
AG兄:我的blogspot template是舊版,有使用新功能點奇怪。 等我有時間 upgrade一下。
大快活#52 繼續破頂。中視金橋#623 上升6%,破頂。 下一次我哪一個股票平手走,必須需要通知各位。 等各位賺多d! =_=:
藍兵兄:590在20蚊邊睇落真係有支持,加上財演唱淡,起碼都可以彈上23,24蚊卦.另外3323最近大戶增減持都有,睇到眼都花,你維持九個幾到十蚊邊上落睇法?ching
ching兄:市場減少投資基建相關股份,現時很難預期突破自從去11月trading range。但如zahedi兄提到,新加坡政府投資(GIC)於4月10日(上星期二)以每股平均價10.566元,增持中國建材#3323至5.05%,trading range應該 move up少許。Move up多少,大市成交低,大戶話事。
52破完又破,真係奇!昨日下午入了52及291,今日一升一跌!
大快活#52: 類似tomica兄的第一太平#142, 公司繼續回購, 值搏率簡單易計。 期望繼續拉近大家樂#341市盈率。 當然, not expect 大家樂#341跌近。 (一笑)
大快活#52: 最近, 成交量從20萬股以下 上升到 100萬股。 原來大戶AG兄入貨。 原來如此!
陸羽仁 早前提到水泥股,因為近日內地出的行業規定較有利,內地有券商開始睇番好少少水泥股。呢個世界係相對的,不是絕對的,中國首季國企盈利跌9%,國企業績差都係意料中事。話未來中國經濟可能在這一兩季見咗底,但見底後那些行回復得快啲,那些回復得慢點? 就是我所謂長短週期的問題,如航運股週期較長,因為早前供應多,而歐美入口增長也不會快速回升。相對地水泥屬於較短的週期,中央若要以投資谷經濟,水泥建材首先受惠。中建材在9至11.5元之間走上落,入價較高(15.8元),唔太建議你走上落,不如揸吓好過。中建材反覆逢低可吸http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20120416&sec_id=15307&art_id=16250618
ching兄: 3323睇到眼都花? 其實3323唔易駕御的, tomica兄操作唔錯, 可參考, 以上的post 也看看, 否則, 沽了便算, 免煩.
zahedi兄 說出重點。首先選擇自己容易理解,明白行業, 除非如果有信心個別操股,好像zahedi兄買濠賭股, 買齊一set龍頭 澳博控股#880, 銀河#27, etc。如果仍然水泥股看好, 買齊一set 中國建材#3323, 安徽海螺#914, 免煩。
藍兵兄,我係百份百散戶,52確實成交比之前大了,所以昨日都買回.剛才亦買回昨日沽出的709,微微升穿trading range !zahedi 兄,3323 我歸類在妖股,所以幾啱硒你!
AG兄:佐丹奴(709): 可能是因為彤叔,我有hesitate。然而技術分析,MACD 說整固完成,RSI 開始升穿50,雖然尚不明顯,也值搏。技術上,AG兄的華潤創業#291 似乎更好,如果有時間,請在 AG投資手記 一說數據/資料。 先謝!
AG兄 沽出林少力推的燃氣股, 90%現金, 看來真的無乜心機啊. AG 兄, 光陰寶貴, 無乜心機, 一天就夠. 小弟多言了.KBG兄: 我認為1828可等等先入, 只供參考.
藍兄, yfchan兄話我日日都有得go, go, go…我又忍唔位啦...6030, 1788, 2318, 82...go, go, go
謝謝藍兵兄同zahedi兄,妖股留返俾兩位勒,哈!
ching兄: 多上來傾偈, 這處除妖股, 日日go, go, go外, 有 sunshine, smile, support, friendship, etc…
ching兄:妖股操作不太適合我,我都留返俾zahedi兄。哈!中視金橋#623 上升9%,夠不夠妖?
zahedi,無乜心機都要揾食呀! 哈哈,所以先去大快活52同埋291華創的超市.其實無乜心機的原因係之前幾天買了兩次熊被夾止蝕!不過如果唔止仲無心機,因為個隻熊比我買入價已跌了95%.
zahedi, 又gogogo!
昨天: 【Stephen: 瑞信將六福集團(00590)目標價從37.80元下調至17.70元;評級從「跑贏大市」下調至「跑輸大市」。看來想入貨居多】: )六福集團(0590)今日回升4.3%,近全日高位收市,收21.80元。
zahedi兄: 國泰君安#1788 - 捕捉底部? 似乎50日線操作也好。
人行表明將透過減存款準備金率等方式,增加流動性供應。憧憬中央「放水」,港股升214點,報20,995點,逼近50天線(目前為20996),主板全日成交縮減至470億元。----------------------人民銀行負責人表示,近期金融機構積極調整信貸結構,貸款逐月增加,首季按年多增2170億元,對經濟支持力度明顯加大,下一階段,將繼續引導全國性銀行和地方法人金融機構結合貸款需求實際狀況,合理安排貸款進度。負責人表示,人行將繼續實施好穩健的貨幣政策,綜合採取有效措施,適時適度預調微調,引導貨幣信貸平穩適度增長,保持銀行體系流動性處於合理水平,支持經濟實現平穩較快發展。而下一步將靈活調節銀行體系流動性,綜合考慮外匯佔款流入、市場資金需求變動、短期特殊因素平滑等情況,合理採取有針對性的流動性管理操作,例如通過適時加大逆回購操作力度、下調存款準備金率、央票到期釋放流動性等多種方式,穩步增加流動性供應。
安徽海螺水泥(0914)第一季業績今年1至3月份盈利為12.49億元人民幣(下同),倒退43.64%,每股盈利24分。-------------------------摩通料安徽海螺水泥(0914)預期首季稅後利潤為16.5億元人民幣,按年或跌20-30%,因去年基數高。 H股目標價由32元下調至30元, 評級「增持」。野村估計,海螺(0914)首季每股盈利跌41.2%至25分,重申「減持」評級,目標價21.31元。
紅猴 - 「財經鉅人匯 • 投資佈陣2012」「財經巨人匯.投資焦點2012」講座將於5月12日舉行,黃國英、陳永陸、KL、紅猴、Isaac Sofaer艾薩等重量級主講嘉賓屆時將即場分析2012年投資焦點,助投資者掌握投資先機。http://www.quamnet.com/seminarSurvey.action?sourceType=textlink
加馬 創科實業(669) 。 有點想放棄 利邦(891)。
三間連鎖食肆股今年股價長升長有,年頭至今,大家樂咁啱就係升咗 22%,大快活( 052)就有 33%漲幅。不過點都唔夠稻香( 573)犀利,四個月唔夠已經爆升 44%,噚日仲一度創埋上市新高。恒指今年升 14%,對比食肆股表現,真係小巫見到大巫。平雞貴鵝 股價一樣升http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20120420&sec_id=15307&subsec_id=15320&art_id=16265646
669有大行幫拖唱好.GOGOGO..135..142GOGOGO
cmwb兄: 創科實業(669)同業的 Stanley Black & Decker 昨日公佈Q1業績麻麻。 不知道是因為market share 讓給 創科實業(669)或其他原因,但事實上 對創科實業(669)業績並沒有 implication。 這是我的理解。
神州數碼#861 破頂。華潤燃氣#1193 開始回升。和記電訊#215 終於開始移動小小。
thx藍兄..1193回到14蚊..唔洗幾日..已經上番15蚊..幾時輪到135呀...e...藍兄宜家持有215??
cmwb兄:和記電訊#215 坐了一個多月,仍在等待開車,雖然仍未。昆侖能源#135 應未完成整固需要等待。 反而,中集安瑞科#3899 看來應該已經完成?
《大行報告》渣打重申中糧包裝(00906.HK)“跑贏大]” 目標價6.5元。可考慮加註~~
old news
藍兄..538今日再插..要試一試9蚊有冇加注?
don't touch the falling knife, 藍兄, what you say?
cmwb兄:味千#538 相信可以等待。 這種情況下,我比較喜歡借用技術分析。 zahedi兄:我又等,請不要笑我。 嘻嘻!
殺殺殺熊軍, 轟轟轟進進進進之前, 扮死狗升不不上樂仔兄: 點呀你KBG兄: 可考慮入1828, 量力而為.
藍兄, 深夜突有親人離世, 自責自己做得不夠好, 沈思至今.要好好珍惜眼前人.
zahedi兄:節哀順變。 我最近也忽然想到人如果去世後,到底會去了哪裡。思想開始有點亂。 想人去了哪裡沒有答案,zahedi兄一句 "要珍惜眼前人" 先係重點。
藍兄..3899..都幾波動下..距離一年高位相差不遠睇好破頂??大家樂係咁加價..一個燒味飯60,70蚊..真係痴線..同823冇咩咩別..遲早天怒人怨
cmwb兄:中集安瑞科#3899: 我信心一半一半,注碼不多。
zahedi兄..節哀順變...take care..點解我唔可以回覆舊果d..次次都要留新既留言
標的概述首鋼福山資源集團有限公司(以下簡稱集團)前身為福山國際能源集團有限公司,2008年由時任公司主席王力平及邢利斌等人以105億港元總代價注入現時為核心盈利來源的三個焦煤礦資產,使集團的資產價值及獲利能力取得極大增長,期後於2009年2月、7月及9月先後3次透過配股、注入資產等方式共計出售約27.92%股權予國有企業首長國際(697),目前首長國際已進一步增持股份至28.23%,成為集團單一最大股東,而原主席王力平則退任副主席,邢利斌已不參與日常業務運作,現時主席為身兼首長國際(697)、首長寶佳(103)及其控股公司首鋼控股(香港)的董事局主席李少峰,目前王力平及邢利斌的持股量分別為1.17%及9.46%(2011年度)。集團於2008年注入焦煤資產後,旗下位於山西的三個優質焦煤礦成為其核心資產及主要盈利來源,集團業務架構分為兩部分,一部分為三個焦煤礦經營生產業務,佔集團所有營業收入,另一部分為首鋼入股時注入的澳洲及香港兩家上市公司的股權資產,此部分的收益主要反映在每年度的股息收入及證券價格公平值變動收益上,以下為該集團兩大部分的業務介紹:1. 山西焦煤礦業務:集團的三個焦煤礦均位於山西柳林縣,分別為金家莊煤礦、興無煤礦及寨崖底煤礦,三個煤礦儲量截至2011年度分別為39.84百萬噸、36.4百萬噸及41.98百萬噸,總儲量合共約118.22百萬噸,年產能分別各為210萬噸,即加總為630萬噸,其中金家莊煤礦、興無煤礦為硬焦煤礦,寨崖底煤礦則為半硬焦煤礦,而其煤礦資源在質量上較為優秀,經入洗後可生產價格較高的精焦煤,精焦煤按目前市價計約達1,800人民幣/噸,較未加工前的原焦煤直接銷售約1,000人民幣/噸高出80%,2008年注入該項資產後因入洗能力未予配合故一開始是以生產原焦煤銷售為主,唯截至2011年度,集團旗下三座入洗廠均已建設完成及投產,入洗產能亦已達到630萬噸,即與原焦煤產能相同,因此,集團2011年度營業收入的精焦煤部分已大幅提升至佔比59.13%,而原焦煤則降為40.87%,集團已預期將繼續大力發展高毛利的精焦煤業務,而其稀有性及高品質被市場譽為【熊貓煤】。2. 股權證券資產業務:此部分乃係透過持有二間上市企業經營金屬產品貿易及澳洲鐵礦石開採項目,並由此獲得相關企業的經營成果及股息收益作為該項資產收入來源,此二家企業分別為Mount Gibson Iron LTD.(澳洲上市公司:MGX.AX,持股18.83%)及亞太資源有限公司(1104.HK,持股13.96%),Mount Gibson Iron LTD.主要經營澳洲一個赤鐵礦石項目,亞太資源則以金屬產品貿易及上市證券買賣業務為主,2011年度貢獻股息收入合計為5,300萬港元,股票價格公平值變動則因2011年下半年環球股市大跌導致公平值收益產生虧損達HKD1,229,529千元,去年同期則為淨收入HKD670,502千元,唯該等收入/虧損均僅反映於資產負債表及全面收益表中,會計制度並無影響該年度的經營損益,且該項業務主要資產為經營澳洲鐵礦石項目的Mount Gibson Iron LTD.,亞太資源間接持股達26.4%,而集團則直接持有15.14%,據Mount Gibson Iron LTD.2011年年報所示,其淨利潤達到AUD239,500千元,較2010年同期大幅增長81%,資產淨值為AUD1,166,541千元,較2010年同期增長25.85%,持有該公司可為集團帶來持續的資產增值及穩定的股息收入。以下為集團的煤礦業務經營情況:科目 2010 2011原焦煤銷售收入(HKD千元) 2,900,273 2,917,656 原焦煤總產能(百萬噸) 6.300 6.300 入洗能力(百萬噸) 6.300 6.300 原焦煤產量(百萬噸) 6.226 6.359 原焦煤銷量(百萬噸) 3.530 2.770 產能利用率(%) 98.825% 100.937%產銷比率(%) 56.698% 43.560%原焦煤單位平均售價(噸/RMB) 836 1,021 精焦煤銷售收入 2,643,012 4,220,987 精焦煤產量(百萬噸) 1.605 2.311 精焦煤銷量(百萬噸) 1.580 2.260 產銷比率(%) 98.442% 97.793%精焦煤單位平均售價(噸/RMB) 1,706 1,812 煤礦總儲量(百萬噸) 124.580 118.220 原焦煤生產成本(每噸/RMB) 181 258 精焦煤加工費(每噸/RMB) NA 54 股份/股權結構集團為香港主板上市公司(股票代號:0639),截至2012年4月19日,其股份總市值達到HKD14,250百萬元(按收盤價HKD2.65計算),已發行股份約為5,377,397,842(股),現為恆生綜合指數、恆生能源業指數、恆生中國內地100指數成份股,股價走勢圖(請自行上網查閱)。截至2011年度,集團之單一最大股東為國有企業首長國際(28.23%),持股量達到15.19億股,第二大股東為邢利斌(9.46%),持股量約為5.08億股,其餘為公眾持股(62.31%-包括公司管理層),持股量約為33.5億股,股權結構如下圖:首鋼福山資源 持股量 持股比率首長國際(697) 1,519,102,490 28.23%邢利斌 508,831,240 9.46%公眾持股 3,349,464,112 62.31%TOTAL 5,377,397,842 100%
經營團隊李少峰:45歲,畢業於北京科技大學自動化學士學位,現為首鋼總公司集團、首鋼控股(香港)、首長國際、首長寶佳、首鋼資源(集團)、首長四方及環球數碼創意之董事局主席,另為香港上市公司中銅資源有限公司及澳洲上市公司Mount Gibson Iron LTD.之董事,在鋼鐵產業方面有著豐富的管理經驗。陳舟平:46歲,畢業於北京清華大學經濟學系,中國註冊會計師協會會員,集團執行董事、副主席兼董事總經理,並為首鋼控股及首長國際之副董事總經理,於鋼鐵業、工程設計及人力資源管理方面有多年豐富經驗。王力平:51歲,2009年起轉任為集團副主席,現兼任香港上市公司榮暉國際集團有限公司之主席兼執行董事,並為深圳市政協委員,於礦業貿易、金融及投資方面具備豐富經驗。陳兆強:44歲,畢業於焦作礦業學院採礦工程專業學士學位,2010年獲委任為集團執行董事,曾任職平頂山(煤業)集團、河南平寶煤業有限公司、河南省煤層氣開發有限公司等重要職務,在煤礦的安全生產管理、採購及物流管理、礦業資源開發及煤礦貿易等均具豐富經驗。劉青山:53歲,畢業於山西財經學院會計學系,2010年轉任集團副董事總經理,主要負責集團的財務會計事宜,尤其在採礦業財務會計準則方面有較為豐富之經驗。※財務分析(請從企業獲利能力、償債能力及現金流量等方面進行分析):以下依集團2009、2010及2011年度之財務報告作為財務分析依據。一、獲利能力: 集團自2008年注入煤礦資產後其營業收入及稅前利潤均維持穩步增長,透過擁有自身煤礦及產出較一般煤炭產品品質為高的精焦煤而獲得較高的毛利率,2008-2011年間的整體毛利率介乎65-73%之間,生產成本需逐年上升,唯相對產品售價升幅仍處於較低水平,據年報所示,其2011年度的原焦煤生產成本約人民幣258/噸,加工成精焦煤的費用為人民幣54/噸,但原焦煤平均售價可達人民幣1,021/噸,精焦煤更達人民幣1,812/噸,經營利潤的安全邊際較高,價格下跌對其不致產生虧損的風險,加上集團的精焦煤較一般煤炭售價更高,因焦煤為主要用於生產鋼鐵的高爐原料,而中國政府推行的12.5鋼鐵產業規劃中規定所有鋼企1,000立方米以下的鍋爐將逐步停止使用,並提倡使用大容量的高爐產鋼,因此可預期中國大型鋼企對焦煤產品的需求仍殷,而集團的主要客戶正是一眾中國大型鋼鐵企業,包括本身為集團最大股東的首鋼集團(佔營業收入約30%,為集團單一最大客戶)、以及對外客戶銷售如河北鋼鐵集團及包鋼集團等,因此營業收入的穩定性受母公司首鋼集團的支持下亦較佳,另外,根據集團的煤礦總儲量1.18億噸,按其後的產能主要集中生產精焦煤推算,若每噸平均售價為人民幣1,500/噸、30%淨利率可得出全部開發銷售完畢後的營業收入將高達1,700億人民幣,淨利潤高達530億人民幣,由此推算其資產淨值於該項煤礦業務經營年期結束後將達每股約10港元,長期持有將收益甚豐(建基於無重大管理風險的情況下),且可預期集團會將經營所得現金用於購買新礦,繼續開拓集團收益來源,經營前景良好,獲利能力穩定。二、償債能力:集團2011年度之營運資本(流動資產-流動負債)為HKD4,453,722千元,較2010年底淨增加HKD876,000千元或24.5%,流、速動比率分別為203.32%及182.52%,整體流動性保持較佳水平,現金及其等價物大增63%至HKD4,517,196千元,為銀行貸款總額的5.03倍,負債比率亦下降至31.34%,另外,集團的固定比率較低,2011僅15.1%,主要係因集團的主要資產為該三個煤礦的採礦權,2011年度的帳面值為HKD10,563,452千元,並以每年2.6-2.7%的攤銷比率作撇銷,唯該採礦權的HKD兌RMB的匯兌收益大於攤銷金額,因此其採礦權資產呈增,截至2011年度,該採礦權的累計攤銷金額為HKD966,167千元。集團2011年度的應收帳款及應收票據項下中應收票據金額約為27.14億港元,其中的4.9億港元需與應付票據4.37億港元作對價抵押,因此若有22.24億港元的應收票據於到期日前可作現金兌票,故加總現金部位約45.17億港元後可達67.41億港元,為總負債的104.64%,財務狀況良好,償債能力強。三、現金流量分析:集團2011年度之營業現金流達到HKD3,167,839千元之新高,主要係因稅前損益強勁增長所致,2008-2011年度稅前損益的年複合增長率高達59.56%,而營業現金流的年複合增長率則達47.81%,其中營業現金流/稅前損益的比重高達83.5%,反映集團利潤大部分均為現金收益,利潤增長遠超應收帳款及應收票據增幅,另外,集團自2010年陸續完成三座洗煤廠及相關固定資產投資建設後,其投資活動現金流出已大幅減少,並於2011年度轉為淨流入HKD189,728千元,反映其固定資產投資已進入收成期,從盈利能力方面已見成效,而融資活動方面,集團於2008-2009年度因收購煤礦資產需要大幅集資後自2010年起已大幅減少集資活動及銀行借貸,經營業績強勁增長亦促使集團可實施較高息率的派息政策,因此2010-2011年度均為淨流出HKD841,882千元及HKD1,725,520千元,其中股息分派佔是項金額絕大部分,2011年度更在沒有新增銀行貸款的情況下償還了HKD257,903千元的銀行貸款及進行了少量股份回購,反映其現金流狀況良好且較為著重企業負債管理,可預期集團將繼續受惠於穩定的經營收益從而促營業現金流及現金水平進一步提升。※投資建議查集團截至2011年度之每股帳面值為HKD3.82元,現價HKD2.66推算息率約7.14%,於高成長股中屬偏高水平,鑑於集團之獲利能力較佳及財務狀況穩定,出現折讓乃屬不合理水平,近期被指財務數據作假已在高派息率中反映真偽(派息比率達到38.5%),因此,最近下跌應被視為買入良機,建議以不高於每股HKD3元買入作長線持有,並可列作投資組合核心持股之一。
證券投資之父 - 本.格雷厄姆講過:你的對錯並不能由多少人反對他來決定,你之所以對,是因為你的數據和邏輯推理是正確的。讓我們拭目以待(67) & (639)的將來吧。謝謝。
收市前 沽出 利邦#891,換入 第一太平#142。
YEAH..有大戶藍兄幫拖..我隻142有得gogogo啦
理文化工#746 返回上升軌,繼續一步步上升。 大快活#52 今日終於停一停,也好,太超買不是好事。
破位追入906, 睇$5.2
tomica兄:中糧包裝(0906) 20天線真強。 有看了 Goldone兄早前的分析嗎?
今日超忙, 但都不忙來這裏看看.zahedi兄,節哀順變。
906 - 4.9都入?一年高位都係得5.2,會唔會太貴?
嗯,746理文化工6個幾入都算合理,起碼盈利跟得上,雖然都係覺得高......但一定好過906,如果要買906倒不如買哂746,哈哈...
我又發現原來142又比746更好,買142啦....
直接比較工業股與綜合企業股? 這種 「買A .. 不如買B啦」 的質素一點都不像之前有禮貌、有投資理念的pf兄。 是同一個人?
891都買?一年賺得個5億幾,憑咩有過百億市值,雖然唔敢話呢隻一定係垃圾股,但現階段買入99%輸錢,祝君好運。
52大快活?同大家樂一樣係黑心企業,d野貴到無人有,d量更加少到無朋友,買它,我寧願扔錢落海都唔幫它托市.....
无知
pfinvestmentfund1007兄..每個人有不同打法..今個月好多隻都破頂..見到自己心儀既股票差不多破頂..又左諗右諗..到時又錯過哂機會..學zahedi兄話頭..有勢就要買上..唔好左諗加諗..到時候破哂頂先再追入..咪又係錯失哂機會..891點解唔可以買??我相信藍兄已經用891搵到錢..買股票最緊要搵到錢..理得佢咩市值其實不如你去d討論區..幫人分析下d股票..以上全部本人意見..好有得罪..請原諒
利邦 (0891) 管理能力卓越,經營能力有保證。 市場理解購入英國高級時裝品牌Gieves & Hawkes 有利於利邦(0891)長線發展。 股價保持一浪高於一浪,在有充份利利潤在手的前提下,理應不用沽出。 但前2天見 中集安瑞科(3899)和 華潤燃氣(1193) 回調見機會,忍不了手。 現時中高風險的股票比重像高了些,星期五暫時換出利邦 (0891),換入比較低風險、不斷回購而昨天回調至8.8元的第一太平(0142),現在打算在浪頂沽出。 第一太平(0142)最近最高的回購價是9.1元。 月頭沽出 中視金橋 (0623)後,眼見在半個月內已經回調成功,升回買賣價位,RSI仍強。 不購回是操作上的錯誤。 記下。利邦 (0891)會否跑快於最近購入的股票呢? 下個月再看。 就看看那個跑得快。
「賺錢之神」邱永漢真係邪!會否改名為「日本邪神」 好d?日本股神被跣?邱永漢上周才剛率領日本投資者參觀東岳的山東廠房,更表示看好東岳,但東岳透過大股東配售舊股及發行可換股債券( CB)「抽水」,這種「巧合」難免會被人覺得有欺騙股神之嫌。http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20120420&sec_id=15307&art_id=16265572
日本邪神睇中既股..都冇好下場..睇睇岳仔可唔可以突圍而出
藍兄, cmwb兄, AG 兄: 多謝關心。紅塵眾生, 洗滌心靈, 令我的心靈更充實。 仍在股海浮沉, 有新目標, 候位入6030英哥: 中信証券(06030)也有得博,因為海通證券(06837)招股,不少人沽空中信証券作掩護,限制了這隻股票的表現,這些沽空不會源源不絕,補倉盤亦很可能為日後上升提供動力,所以是追落後的好對象。Brothers, what you say? 小弟一早有貨~~~唉, [日本邪神] 帶住C9 fans看仲189, 救命呀, 去搞[牛央] 啲股喇, 佢夠邪囉…cmwb兄, 想在回覆舊回應? 可在underline的回覆, 按click, 便可.pfin兄, 別看少垃圾股, 可 recycle, go green, 勁.
Zahedi兄:同意你6030的看法,這招通常很靈,沽盤盡出,有錢搵。 另外,既然你對189有信心就楂實佢,理Q得佢什麽股王邪神啦,呢啲做到出曬面的宣傳活動,中性啦,最緊要189自己業績爭氣,5年内做到你“將來的恆安”就OK啦。另祝妖股或垃圾股搵多D。
昔日, 羅素街原本是潮濕陰暗的傳統街市,也稱為「老鼠街」。誰知? 今日羅素街地段的鋪租位列全球第二位,並且是亞洲區內最高。所以有時 妖股或垃圾股, 只要不執笠/ 不是佬仟股就有希望, 皆時或會變倍升, 話唔埋, 希望在人間, 哈哈!
大家都在尋找自己的羅素街,各位師兄,繼續努力。
好老實講句,沒錯,投資最緊要係賺錢,方法亦有好多種,其實我亦好慶幸大家會用快進快出的技巧賺錢,我最近看左一本書,原來你們的投資方式有一個專門的名詞,叫現代證券投資理論,內容係咩我就唔多講了,因為你們幾乎天天都在用,但我對這種方法非常有懷疑,正如巴菲特畢生都反對現代證券投資理論的正確性一樣,或許,短期我所買或推薦的股票𣎴及各位的收益,甚至大幅跑輸大巿,但時間會證明一切,所以我絶對不會同大家比拼短期收益率的高低的,因為你們會贏得非常輕鬆,但我還是要奉勸大家一句,買股票誰都不要信,只可信自己的分析,若然自己才疏學淺我勸你都係買指數基金算了,𣎴然惡果終有一日會臨到你身上......
6030得1.75百万股沽空... 英哥又吹了个大故事出来
不是想幫黃國英 ... 英哥即使是「吹」,應該也有看成交數字,不會無料成咁。 沽空比重不應該只看沽空股數目有多少,1.75百萬股沽空可以是很少,亦可以是很多,單指出這個數目不能代表什麽。 中信証券(6030) 沽空股數1.75萬股 佔上周五成交量1.16千萬股15%,相比在2月和3月平均率4.3%確實高了。 上周連續幾天也上升。 在2月和3月 沽空佔股票成交平均率沽空佔股票成交是 4.3%。 在17日至20日(IPO期間海通證券#6837),中信証券(6030)的沽空比率在18日首先由4.3%急升到12.6%。 上周五(20日)更升到15%以上。 我不清楚中信証券(6030) 現價的投資價值,雖然傾向於認為此股票的投機性一直較高 (風險也是),與A股的預期成正比。
6030總股數1178百萬股, 流通股數592.7百萬股, 沽空量1.75百萬股, 為流通股數的0.04%英哥的故事... 大家宜多加翻查數據... 他自己多次在書中宣稱自己是"反智", 並引以為傲的宜重看538的故事和股價圖...
英哥又真係愈來愈邪
http://blog.yahoo.com/_GR4DO6UWTXB4XABNTLQJU5KX4U/articles/75229最近到一個外國網站玩了一個心理測驗,其中一個結果是自己在Intellectualism一項的得分是低於平均,驟眼看似乎是壞事,好像說自己有時的行為是反智,但網站的解說,這一項得分低,是指個人甚少over think,即是俗語的諗多咗,這一點的確符合自己的風格,測驗結果相當準。
邱永漢愛股 股份表現差異很大邱永漢 2008年至今的點股若果長線持有,回報可以很波動,以統計中的 22隻股份而言, 14隻至今回報為負,只有 8隻有正回報。其中 2008年以來不斷推介的 10倍股亨泰( 197),雖曾一度倍升,但去年卻急跌,現時較 2008年 5月推介前的股價低了近八成。與此同時,其推介的最強爆升股招金礦業( 1818)則勁升 3.6倍,而次強的威高股份( 1066)亦有近兩倍升幅。 賺錢之神的心水股,回報差異很大。跟大師炒股的困難
尋找自己的羅素街…x2大陸炒6030已有一段日子, 香港 show no sign, 現在英哥解釋了~~~大C話短線有壓力, 回四佰幾點先我討厭做善事~~~某程度上, 小弟讚同, 我也有類似經歷。http://hk.biz.yahoo.com/120421/377/4go1o.html
上星期五下午無法看市,走寶了906! 唉! 今早轟入了!
AG兄: 906我一早叫買, 大戶Cup兄 又double up, 畀佢買貴晒...
6030,142,861! 炒炒大家功課!
pfinvestmentfund1007: 睇$5.2 穿左再加注
哈哈, 906 你都有貨? go, go, go...
zahedi,cup兄一double up即貴哂! 睇唔到佢升穿4.7,如果唔係即係轟入. 今早5元轟入!
一點都不像之前有禮貌、有投資理念, 是否同一個人?見豬兄玩私blog皆因受不了網民胡言亂語, 希望大家好好珍惜藍兄的blog. AG兄: 炒功課? 冇所謂, 有錢一齊搵, 切記量力而為.
藍兄..538又挫半成..痴哂線=,=zahedi兄..你隻906係咁gogogo..win多d幫幫142,,135,,669打氣...gogogogo
yes, Sir, 142, 135, 669 go, go, go....
zahedi兄..哈哈..thx有冇買番315呢??海通有冇諗住買??
6030唱黃咗, 有伏兵, over, over, over))))cmwb兄, 之前減持half 315, 一直持有315, 怕有$$$手痕, 亂買嘢, 所以冇$$$冇煩腦, 專心少少..
cmwb兄: 暫持有6030便算, 冇諗住買海通.
哈哈! 有時嚟呢度睇下野,吹下水都開心哂!zahedi,你呢句:"有伏兵,over over over"真係忍唔住比個讚你!
zahedi兄..其實好欣賞你坐貨既能力..如果有時有隻股..你睇圖知佢會有回調既機會你係咪都唔會放嫁??..定係等完回調再買番??可唔可以分享下你坐貨既心態..thx
cmwb兄, 言重了.有時也坐出禍 e.g 773, 486, 67…唯有減注, 轉去其它. 坐貨既心態? 非外人道, 非筆默能形容. 回調? 看看是否大脹小回. 等完回調再買番? 通常買得番...冇好嘢.
AG兄..zahedi兄買股票好似打仗..哈哈XD
cmwb兄, zahedi兄買股票好似打仗,哈哈,gogogo,over over over!雖然個市跌,當無阻我笑下的心情!
買股票好似打仗~~~係呀, 有熊軍/牛軍, 革命尚未成功, 同志仍需努力.go, go, go...
Seems another chance for buyingkeep an eye on my babies (watch list stocks)
東岳集團#0189 復牌, 配股/發行可換股債券不成功。東岳集團#0189 公告,董事會得悉在最近的報章報道,包括公司2位董事建議以配售方式發售公司及公司建議發行可換股債券。股份午後復牌,急挫11.4%,報6.61元,成交增至5千萬股萬。
外圍大跌189配股不成啫, 駛唔駛跌咁噃538繼續洗洗洗白白白每次經過尖東, 只有 [唏噓] 兩字, 昔日的繁華盛世, 不復見。。。
zahedi兄..189又係日本股神既住作..近排見到cup sir俾人話e樣果樣..講真呀..有陣時真係想問下批評果d人..不如你試下打post..又哂時間又哂精神..又要回覆人每個人都係有做燈既時候..點解一次睇錯..可以一沉百踩有陣時睇藍兄既文章..老實講..我不是擦鞋..點解可以咁犀利..可以打一篇咁大篇既文章仲要唔洗收錢..回覆所有人既問題..唉!!仲有咩好怨人呀...人地用心打文章..你就踩人e樣果樣..所以我都好認同希望大家好好珍惜藍兄的blog x2希望唔好好似偉哥咁..唔再寫post有感而發..多口別怪
538 其實有什麽負面消息???
cmwb兄, zahedi兄, 先謝! 繼續清理放假後堆積如山的工作,已見曙光,希望下星期可以返回正常。 樂仔兄,味千#538: 瑞銀和高盛 用3月同店銷售增長為-23.8數據,預期年中表現未能夠好轉。 看來這是股價較弱的解釋。
blue hing, but can the institutional report affect the stock price that much????
樂仔兄,短期當然可以,雖然中長期仍然是以基本為主。 尤其大市成交減少,加上繼續2個報告。不要說2個大行,就是3月頭林少告訴人注意一下 新鴻基公司#86,未說建議買入位,股票價格一星期內立即急升15%以上。 可惜基金減持,地心吸力令股價返回原地。
cmwb兄,講得很對. 我都係覺藍兵很利害,文章又長又多,平時大家都要返工.其實抽水的人多數係抄no黨,輸左一定抽你水呢!
味千11年6-12月賺9仙一股, 到12年第一季同店銷售仍然跌超過2成, 開店步伐confirm放緩, 10元樓上買, 是付了極高的估值, 去買ㄧ個uncertainity (假設盈利能與舊年下半年持平, 全年賺0.18, 也是55倍forward 2012PE去買...) 下一隻蒙牛的故事, 很是吸引, 但...
升市..669,,142,135都係唔跟..其中669真係抵打呢..
1788 財息兼收...go, go, go
燃氣股好似失去左以往的防守..
cmwb兄, 據林少說燃氣股不用担心. 在網上留言挑起紛糾的人, 我想可能在現實生活上有缺失, 或好鵪鶉, 籍著無名氏而 vent out anger. 有低位或加注6030
zahedi兄...我覺得果d人應該係抄功課..輸左就賴3賴4..燃氣就像以前的189..我會坐下先..6030..3323真係zahedi兄既女朋友咁XD
cmwb兄, 抄功課也分高/低手, 有些人就冇品囉…6030, 3323, 189, 38..etc are my best friends like all of you guys.
好似簡單的幾句經文好有意思 '求你寛恕我們的罪過, 如同我們寛恕別人一樣' 教我地要求別人寛恕之前, 要先學懂寛恕別人
zahedi兄,我對你的best friends 6030 都有d興趣!
AG兄, set $15.64加注6030, 皆因有貨, down咗牌, 看多陣先..
1788 go, go, go...when 6030 go, go, go?...it's just a matter of time
zahedi兄,謝謝!我會參考你個位.昨日入941,如果反攻相信佢會做領軍人物,燃氣有點漏氣,要小心check check,唔係爆大穫就大件事.
AG兄, zahedi兄我和2位一樣, 很佩服blue ice兄. 在此blog我學了很多東西, 希望各位繼續不吝賜教.
真的太過獎了! 我只是將一些人所共知的資料組織一下,離開value add 還差很遠、很遠。
藍兄和各位:推薦看柳井正的一勝九敗,很有意思。裏面還有一個Chapter是這位日本富豪對於炒股票的看法,甚是精湛。
AG兄, changed my strategy, 沽1788 $2.6 and bought 6030 $15.74 [短炒]
zahedi兄,good stragey! 食下三番都唔錯!
AG兄, ivan 評941會調至$77-78...
zahedi兄,多謝資訊! 941我都短炒,打算食到鷄胡就走人!
135GOGOGO..669GOGOGO..2883gogogo侯低諗住吸少少1083呢..唉...189真係慘.日本邪神..唔好再搞我地d愛股啦..
over over over )))) 6030有援兵, 衝出伏兵…cmwb兄, 189, hold hold 先, 再加注
股市是一個趨炎附勢, 鋤弱扶強, 跟紅頂白…AG兄, ivan 未必準
189啊189,真系要多謝大股東啦,ZAHEDI 兄,仲有興趣加貨?
藍兵兄現價會考慮861嗎?
ching兄:神州數碼#861, 現價會。
ching兄:最近大市成交低, 上個月比勢的股票 跌穿50日線也有不少。e.g. 東方海外#316, 創科實業#669, 昆侖能源#135。如果現在買貨,請有心理準備,跌穿50日線機會是一半一半。
189 give me five189 awesomezeta兄, 正如yfchan兄說: opportunity cost? 小弟認為189只是不肯減價才配股不成.
135.669重新上路..142又要等下啦好股唔怕揸..雖然我冇..但189要gogogo
羅國森評 東岳(00189)公司管治要扣分http://www.etnet.com.hk/www/tc/news/commentary_lee_detail.php?newsid=ETN22042470&page=1藍兄, cmwb兄: 海通證券(06837)只有5%作公開發售.....可諗諗佢, 有$$途嗎?
ZAHEDI 兄add左189 below $6?
Good shot, 量力而為.
個人覺得如果要買,買入一些best friends會好一點,最少你對佢了解深一點,持股力及信心會大一點.
藍兵兄:今日861下午一度穿埋五十天線,諗諗下,始終都有d驚強勢股回調幅度未夠,還是研究增持弱左一排的590好過。
不接受新留言。
使用內嵌留言
回覆刪除內嵌留言? what's that?
刪除1828 go, go, go...
大行唱衰538, 3323…
樂仔兄:
什麼over-confident? 什麼不斷跌不斷買? 股海無情, 一天都嫌多~~~
cmwb兄:
189現在好尷尬, 宜戰宜走, 難!
jchuskie兄:
根據盛豐建材網資料,全國水泥 P.C 52.5R最新報價每噸 1384元,較去年底的 1479元,下跌約 6%。。。
3323 no luck.
歐兄,
唔駛理我, 多來吹水))))
1149 go, go, go...
刪除內嵌留言: 回覆 rather than 新增留言,但問題是留言時間不正確。
刪除如所料, 82 go, go, go…
刪除妖股 271, 128 go, go, go....
刪除哈哈.大家好,我又反來了,不好意思,上次只是跟大家說說笑罷了,只是希望跟大家討論下自己選中的股票,若有得失請原諒,本人最近又發掘了一檔股票639-首鋼資源,未知大家有否研究過?呢間公司係08年先注入現家最賺錢的焦煤資產,毛利率高達70%,又被國企首鋼控股不斷買入直至成為最大股東(持股達2成幾),我看過它2011年年報,其精焦煤係其高速增長同賺大錢的主因,一噸原焦煤生產成本約250人民幣左加,加工成精焦煤需外加54人民幣左右,但原焦煤每噸售價竟達1000人民幣,精焦煤更達1800人民幣,其利潤率之高令人驚嘆,其他同業如恆頂實業,永暉焦煤同蒙古焦煤等絕對望塵莫及,首鋼資源解釋話係因為其山西三個焦煤礦均為極優質礦場,而且早係08年收購時已進行全面技術提升兼已大規模生產(算了,詳情請上港交所披露易看澄清公告吧),因此,如果呢間公司盤數沒問題的話就真係超值了,大家點看,如果沒留意過現家可以留意下,嘿嘿,謝謝大家。
回覆刪除pf兄:
刪除美國研究機構Glaucus指控首鋼資源(0639)前身福山能源涉嫌造假數。
渾水近期做空的公司包括美國的傅氏科普威,和旭光高新材料(0067) 和首鋼資源 (0639)。
風險會否太高?
藍兵兄你好,67&639或者短期會有較大沽壓吧,不過若果最後沒事的話呢兩間公司最少升一倍(有可能,但非必然),目前最大的問題係究竟盤數係堅定流,如果渾水拿得出真憑實據我倒是很想看看,我自己看盤數沒咩大問題,有ge問題都唔係造假問題,而係產品前景問題,因為呢兩家公司都投放左大量資金去擴產,我暫時係看緊呢樣野,同埋無獨有偶,呢兩間公司都係透過高價購入最賺錢ge資產來擴大公司資產值同獲利能力,639更比人質疑收購價係唔係過高,其實又可以看反639現家每年賺幾多錢同係唔係真係有錢落袋,看現金流量表已經知,再加埋高股息,收購價係唔係過高不言自明,始終學大家話齋,買咩都係有風險,但時間證明一切,或者我地先不從渾水事件來看呢兩間公司,純粹從它地的基本面來分析可能會得出另一個答案...
回覆刪除吓, 首鋼資源(0639)前身福山能源? 我07年5月$2-$3買賞賣過, 08年跌$1, 後來升到$5, 升5倍, 莫後莊家勁, 我有興趣妖皇639…
刪除藍兵兄覺得大昌行現時價位值吾值得入呢? 真係後悔之前8蚊o既時候冇入到, 另外銀泰百貨會吾會突破上返十蚊樓上呢?
回覆刪除1828現時價位值吾值得入呢?有回調壓力噃.
刪除KGB兄:
刪除技術上,大昌行#1828 上星期見底訊號真的很明顯。 如果不介意大概10元這個目標,加上RSI剛升穿50,看來可以等位入。
但要留意幾天升10%,加上是上落市,如不想買入後食價,等位較好;始終好過買入後就中招。
請一看:
13 Mar 12 - 不再給力的大昌行(1828)
這個8元買入位與林少所說剛好一樣。
KGB兄:
刪除銀泰百貨#1833 業績差於我預期好多,銀泰百貨#1833 的非核心業務有時太嚇人,可以影響盈利很大,個人不like去年業績。 KGB兄 如冇貨,我不會建議入。
KGB兄如果有貨,金鷹商貿#3308 這2天特價,可以考慮跳去長線價值較佳的 金鷹商貿#3308。
估計可能會錯,所以下面要說清楚我的 assumption。
我的assumption:
1. 百貨股整體動力麻麻,但 金鷹商貿#3308 較佳。
2. 金鷹商貿#3308 今次不會跌穿50天線(or 太多),不會見19元。
3. 銀泰百貨#1833 未來幾個月 8.8元~10.5元上上落落。
多謝藍兵兄o既回覆,
刪除銀泰百貨暫時未持有,百貨股暫時只係有茂業國際,由上年八月一直蟹到依家,等返家鄉中...
金鷹商貿#3308 O既價位真係吾錯,百貨股有冇機會係黎緊五一黃金週炒上呢?
cmwb兄:
回覆刪除記得上星期你談過 中石化(386)。
技術上未來2天應有較明顯的見底signal。 如果有興趣,這幾天要看多2眼。 個人覺得負面消息 股價已反映得七七八八。
不過你都知藍籌股不會上落太多,反彈上50天線會是1,2個月內的極限。
BTW, 請看 免責聲明。 嘻嘻!
一看
回覆刪除1. 東方海外#316 試50天線。
2. 九興控股#1836 強!
3. 創科實業#669 20~50天線之間。
4. 利邦#891 上落波幅變小。
5. 和記電訊#215 防守股,冇變過。
6. 利豐#494 跌穿50天線和100天線才反彈,股價較弱。
7. 昆侖能源#135 試配股價13.1元。
8. 華潤燃氣#1193 回調見機會!
9. 中集安瑞科#3899 回調見機會!
10. 神州數碼#861 橫行 + 上落。
另外
11. 中國利郎#1234 業績好,投資者避開民企,股價很弱,跌穿50天線和100天線,應會開始反彈。
12. 味千#538 高盛唱,又要整固。
13. 大快活#52 破頂。
14. 德昌電機#179 橫行。
謝謝藍兵兄短評
刪除個人感覺從圖表看,和記電訊#215可能好快開車(我無貨)
除了52,573也破頂了
無睇一排,原來386跌左咁多,呢個位入都ok喎,謝謝報料。
btw,806最近又好弱,可能23線股都唔係咁樂觀我覺得
刪除frankie兄:
刪除其實除了中石化(386),我相信六福集團(590)最遲下星期中亦會有明顯的見底signal。
只是我完全冇idea會反彈到多少罷了!
Blue hing
回覆刪除Do you still holding 746 and look good on it? (in short-term performance)
Zahedi hing
3323 sigh..really no luck..
jchuskie兄:
刪除理文化工#746 : 我冇貨。 化工比較難看,我現時放棄。 不過其實我心底非常讚成 歐紹毅兄 所說, 應該留下基本小注。
上星期 雖然我看出 理文化工#746 開始回上升軌,現時方向我反而看不清。 表面上是返回上升軌,短期應緩慢上升。
但基於預期2012年業績 不會優於 2011年業績,理應短期內不能升穿3月頭的7元。 但這業績預期不太solid,看來技術分析這時比較可信。
Conclusion: 如有與趣,短綫用10天輔助找買入位。 用財演方式,止賺止蝕。
Thanks blue hing
回覆刪除jchuskie兄:
刪除理文化工#746 : 客氣! 祝賺多d!
藍兄:你真係好記性呢..thx你的解答呢
回覆刪除386我只從果日後..日日都排8蚊..
昨天最低8.03入唔到呢..冇法..
哈哈..不過你都知藍籌股不會上落太多x2
不過在這個上落市..一定要有番d防守股呢..
我不求日日大升..只求安穩增長..
藍兄..想問問你..為何不用牛熊做對沖??THX
cmwb兄:
刪除牛熊證我過做買賣,太短線,發現不稱合自己。 如果看不好大市,減持比較簡單, 直接。
事實上,我的投資組合風險也不高,防守股多,不用對沖。 上2星期,我亦可以完全不理會股市,放心放低投資組合去旅行。
立論: 五類股要逢低收集 - 林少陽
回覆刪除http://s.nextmedia.com/apple/a.php?i=20120418&sec_id=15307&s=15326&a=16257810
投資者仍然應該避免投資於基建相關股份。反之,電訊、能源、公用(主要是燃氣)、餐飲,以及個別出口美股的製造商,是當前經濟環境中,較佳的投資選擇。
(1) 電訊: 數碼通#315, 和記電訊#215
刪除(2) 燃氣: 華潤燃氣#1193、港華#1083 及新奧2688。
(3) 餐飲: 大快活#52, 味千#538
(4) 出口美股的製造商: 創科實業#669, 德昌電機#179
(5) 能源: 是指哪些?
【on.cc專訊】瑞信將六福集團(00590)目標價從37.80元下調至17.70元;評級從「跑贏大市」下調至「跑輸大市」。
回覆刪除看來想入貨居多
六福(0590) 會在6月公布的全年盈利,預期盈利14 ~ 15億港元,相對現時市值122.2億港元,現價20.75港元,預期市盈率 8.2-8.7倍。
刪除看來想入貨居多 X10, Stephen,同意同意。
刪除賺錢之神 寵幸東岳 (189) ... OMG !
回覆刪除http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20120418&sec_id=15307&subsec_id=15320&art_id=16257918
let's party
回覆刪除27, 880, 200, 1149 go, go, go....
one more...
刪除1149 go, go, go...
日本股神、賺錢之神 邱永漢 最 like東岳
刪除東岳 恍如昔日的日本製冷劑氟化學企業大金~~~like
唉, 邱永漢大哥大大大, 你唱黃晒我隻愛股、天使股、重倉股。。。怎搞啊, keep low profile, pleassss....e
zahedi兄:
刪除東岳集團(0189): 未如所願,high profile。 又有新聞。
「賺錢之神」邱永漢真係邪!
http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20120421&sec_id=15307&subsec_id=15320&art_id=16268312
大股東傅軍
賺錢之神的股最鐘意配股. zahedi,小心呢!
回覆刪除無乜心機,沽出2/3 709, 全部 1193, 1/2 1083.
現金變回 90%. 暫時靠邊站!
AG兄:
刪除無乜心機? 介紹睇Barney, 好好睇, BJ, Baby Bop好可愛, 好多baby fat…Barney is excited every day.
When things go bad and feelings are low, we stick together go, go, go, you can count on us…
189暫安全, 未炒上配股
AG兄:
刪除華潤燃氣#1193, 港華燃氣#1083 投資價值,技術走勢 都ok。 想等待低位再收集?
大快活#0052 正開車,不考慮?
林少: 「相信華燃(1193)、港華(1083)及新奧(2688)都應該逢低收集,現價計,首選是新奧。華燃可能是13元以下,港華可能是5元以下,但兩者都可能跌不到那麼低。」
藍兄..會唔會係兗州煤業 蒙古能源 神華 恒鼎實業 中煤能源??
回覆刪除定係新能源..658..757..750..3800果類呢??
ag兄咁快90%現金..做咩事??
cmwb兄:
刪除不知道,但應不是資源股。 沒有聽他說之前說過。
邱叔叔鐘意189..唔係掛..
回覆刪除佢上年d愛股..好似冇隻有好下場=.=
佢d愛股..好似冇隻有好下場...x2
刪除陶公子話 Santino是食家 [鴨], 薑愈老愈辣, 陶公子, 勁! 太多偽專家, 要載眼識人.
回覆刪除藍兵兄:590跌到二十蚊邊係咪可以考慮入第一注呢?行業的負面因素反映得七七八八? ching
回覆刪除ching兄:
刪除如上所述,我相信六福集團(590)最遲下星期中亦會有明顯的見底signal。
股價太殘,RSI = 23,超賣。 瑞信將六福集團(00590)目標價從37.80元下調至17.70元;可以更超賣d 先彈。 但是日子應非常接近。
林少: 「六福(590),大約20元是一個良好的買入價位」
藍兵兄,我$28蚊入左D貨之後就一直跌到依家....我諗真係要$20咁上下入返D貨溝溝隻590
刪除KGB兄:
刪除六福(590) - KGB兄坐貨力比較我強。 通常at most 15%我會 stop loss。
如果不是長線,這次反彈可能需要計算反彈目標 和 阻力位。 阻力位易見: 28至29元, 等待消息反彈目標我未識計。
zahedia and 藍兄,
回覆刪除只是短暫心情,希望快快提起精神, gogogo!
52確實有考慮,291都係!
AG兄:
刪除華潤創業#291: 如果有時間,請在 AG投資手記 一說數據/資料嗎? 先謝!
3323, 142今天加碼
回覆刪除tomica兄:
刪除第一太平#142: 如果我的現金水平太高也會買d。
中國建材#3323 似乎短期內 9.x元 ~ 10.x元 上上落落。
新加坡政府投資(GIC)於4月10日(本周二)以每股平均價10.566元,增持中國建材<03323.HK>1035.2萬股,涉資逾1.09億元,持股由4.69%增至5.05%,首次曝光。
回覆刪除tomica兄:
入價應靚仔過GIC, 你前陣子在$9.xx也入過, right?
Oh,my god. 巴菲特這樣。。。。。。希望他吉人天相,大步檻過。 老人家嘗遍人間成功,盡領股壇風騷,而且年紀也大了,心願上應該沒有什麽遺憾了。
回覆刪除zahedi兄..ag兄中了..【on.cc專訊】東岳集團(00189)今早停牌,待公布有關可能配售公司股份及發行公司證券。該股上日收市報7.46元
回覆刪除cmwb兄: 仍投189信心一票.
刪除AG兄:
回覆刪除u r right.
189停牌, 配股!
189大股東減持舊股, UBS搞配股, 配給誰最重重要, 好像3331配給 tempo就掂.
刪除市場消息指,東岳股東Macro-link International Investment 正配售1.11億股,而Dongyue Initiator 亦減持2000萬股,配股價介乎6.8元至7.2元,較昨日收市價7.46元,折讓3.49%至8.85%,套現最多9.43億元。
刪除可能配股給 「日本賺錢之神」的 fans? (只是說說笑)
zahedi: 我$9.08, $10.12 & 10.38
回覆刪除tomica兄: 好, 有guts, 叻仔過GIC.
刪除藍兵兄
回覆刪除真係俾佢玩死,819 之前黃敏碩又話受惠行業整合,令電動車電池供不應求, 今日
黃瑋傑:由於產能過剩加上需求疲弱
前後一個月都無, 可以有咁大轉變, 玩死, 諗住收息, 估值又平,
天能動力#819 市盈率6倍,受惠行業整合,每股派息 股息港元0.208元。
刪除50日線即使是跌穿,我相信不難補回。
黃x碩冇料架, 廢up
回覆刪除用不到內嵌留言?
zahedi兄,
回覆刪除如果好似3331咁都唔錯,而家仲升緊!
我都係用不到內嵌留言?
回覆刪除AG兄:
刪除我的blogspot template是舊版,有使用新功能點奇怪。 等我有時間 upgrade一下。
大快活#52 繼續破頂。
回覆刪除中視金橋#623 上升6%,破頂。 下一次我哪一個股票平手走,必須需要通知各位。 等各位賺多d! =_=:
藍兵兄:
回覆刪除590在20蚊邊睇落真係有支持,加上財演唱淡,起碼都可以彈上23,24蚊卦.
另外3323最近大戶增減持都有,睇到眼都花,你維持九個幾到十蚊邊上落睇法?
ching
ching兄:
刪除市場減少投資基建相關股份,現時很難預期突破自從去11月trading range。
但如zahedi兄提到,新加坡政府投資(GIC)於4月10日(上星期二)以每股平均價10.566元,增持中國建材#3323至5.05%,trading range應該 move up少許。
Move up多少,大市成交低,大戶話事。
52破完又破,真係奇!
回覆刪除昨日下午入了52及291,今日一升一跌!
大快活#52: 類似tomica兄的第一太平#142, 公司繼續回購, 值搏率簡單易計。
刪除期望繼續拉近大家樂#341市盈率。
當然, not expect 大家樂#341跌近。 (一笑)
大快活#52: 最近, 成交量從20萬股以下 上升到 100萬股。
刪除原來大戶AG兄入貨。 原來如此!
陸羽仁 早前提到水泥股,因為近日內地出的行業規定較有利,內地有券商開始睇番好少少水泥股。呢個世界係相對的,不是絕對的,中國首季國企盈利跌9%,國企業績差都係意料中事。話未來中國經濟可能在這一兩季見咗底,但見底後那些行回復得快啲,那些回復得慢點? 就是我所謂長短週期的問題,如航運股週期較長,因為早前供應多,而歐美入口增長也不會快速回升。相對地水泥屬於較短的週期,中央若要以投資谷經濟,水泥建材首先受惠。中建材在9至11.5元之間走上落,入價較高(15.8元),唔太建議你走上落,不如揸吓好過。
回覆刪除中建材反覆逢低可吸
http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20120416&sec_id=15307&art_id=16250618
ching兄:
刪除3323睇到眼都花? 其實3323唔易駕御的, tomica兄操作唔錯, 可參考, 以上的post 也看看, 否則, 沽了便算, 免煩.
zahedi兄 說出重點。
刪除首先選擇自己容易理解,明白行業, 除非如果有信心個別操股,好像zahedi兄買濠賭股, 買齊一set龍頭 澳博控股#880, 銀河#27, etc。
如果仍然水泥股看好, 買齊一set 中國建材#3323, 安徽海螺#914, 免煩。
藍兵兄,
回覆刪除我係百份百散戶,52確實成交比之前大了,所以昨日都買回.
剛才亦買回昨日沽出的709,微微升穿trading range !
zahedi 兄,
3323 我歸類在妖股,所以幾啱硒你!
AG兄:
刪除佐丹奴(709): 可能是因為彤叔,我有hesitate。
然而技術分析,MACD 說整固完成,RSI 開始升穿50,雖然尚不明顯,也值搏。
技術上,AG兄的華潤創業#291 似乎更好,如果有時間,請在 AG投資手記 一說數據/資料。 先謝!
AG兄 沽出林少力推的燃氣股, 90%現金, 看來真的無乜心機啊. AG 兄, 光陰寶貴, 無乜心機, 一天就夠. 小弟多言了.
回覆刪除KBG兄:
我認為1828可等等先入, 只供參考.
藍兄,
刪除yfchan兄話我日日都有得go, go, go…
我又忍唔位啦...
6030, 1788, 2318, 82...go, go, go
謝謝藍兵兄同zahedi兄,妖股留返俾兩位勒,哈!
回覆刪除ching兄:
刪除多上來傾偈, 這處除妖股, 日日go, go, go外, 有 sunshine, smile, support, friendship, etc…
ching兄:
刪除妖股操作不太適合我,我都留返俾zahedi兄。哈!
中視金橋#623 上升9%,夠不夠妖?
zahedi,
回覆刪除無乜心機都要揾食呀! 哈哈,所以先去大快活52同埋291華創的超市.
其實無乜心機的原因係之前幾天買了兩次熊被夾止蝕!不過如果唔止仲無心機,因為個隻熊比我買入價已跌了95%.
zahedi, 又gogogo!
回覆刪除昨天: 【Stephen: 瑞信將六福集團(00590)目標價從37.80元下調至17.70元;評級從「跑贏大市」下調至「跑輸大市」。
回覆刪除看來想入貨居多】
: )
六福集團(0590)今日回升4.3%,近全日高位收市,收21.80元。
zahedi兄:
回覆刪除國泰君安#1788 - 捕捉底部? 似乎50日線操作也好。
人行表明將透過減存款準備金率等方式,增加流動性供應。憧憬中央「放水」,港股升214點,報20,995點,逼近50天線(目前為20996),主板全日成交縮減至470億元。
回覆刪除----------------------
人民銀行負責人表示,近期金融機構積極調整信貸結構,貸款逐月增加,首季按年多增2170億元,對經濟支持力度明顯加大,下一階段,將繼續引導全國性銀行和地方法人金融機構結合貸款需求實際狀況,合理安排貸款進度。
負責人表示,人行將繼續實施好穩健的貨幣政策,綜合採取有效措施,適時適度預調微調,引導貨幣信貸平穩適度增長,保持銀行體系流動性處於合理水平,支持經濟實現平穩較快發展。而下一步將靈活調節銀行體系流動性,綜合考慮外匯佔款流入、市場資金需求變動、短期特殊因素平滑等情況,合理採取有針對性的流動性管理操作,例如通過適時加大逆回購操作力度、下調存款準備金率、央票到期釋放流動性等多種方式,穩步增加流動性供應。
安徽海螺水泥(0914)第一季業績
回覆刪除今年1至3月份盈利為12.49億元人民幣(下同),倒退43.64%,每股盈利24分。
-------------------------
摩通料安徽海螺水泥(0914)預期首季稅後利潤為16.5億元人民幣,按年或跌20-30%,因去年基數高。 H股目標價由32元下調至30元, 評級「增持」。
野村估計,海螺(0914)首季每股盈利跌41.2%至25分,重申「減持」評級,目標價21.31元。
紅猴 - 「財經鉅人匯 • 投資佈陣2012」
回覆刪除「財經巨人匯.投資焦點2012」講座將於5月12日舉行,黃國英、陳永陸、KL、紅猴、Isaac Sofaer艾薩等重量級主講嘉賓屆時將即場分析2012年投資焦點,助投資者掌握投資先機。
http://www.quamnet.com/seminarSurvey.action?sourceType=textlink
加馬 創科實業(669) 。 有點想放棄 利邦(891)。
回覆刪除三間連鎖食肆股今年股價長升長有,年頭至今,大家樂咁啱就係升咗 22%,大快活( 052)就有 33%漲幅。不過點都唔夠稻香( 573)犀利,四個月唔夠已經爆升 44%,噚日仲一度創埋上市新高。恒指今年升 14%,對比食肆股表現,真係小巫見到大巫。
回覆刪除平雞貴鵝 股價一樣升
http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20120420&sec_id=15307&subsec_id=15320&art_id=16265646
669有大行幫拖唱好.GOGOGO..
回覆刪除135..142GOGOGO
cmwb兄:
刪除創科實業(669)同業的 Stanley Black & Decker 昨日公佈Q1業績麻麻。 不知道是因為market share 讓給 創科實業(669)或其他原因,但事實上 對創科實業(669)業績並沒有 implication。
這是我的理解。
神州數碼#861 破頂。
回覆刪除華潤燃氣#1193 開始回升。
和記電訊#215 終於開始移動小小。
thx藍兄..1193回到14蚊..唔洗幾日..已經上番15蚊..
回覆刪除幾時輪到135呀...e...藍兄宜家持有215??
cmwb兄:
刪除和記電訊#215 坐了一個多月,仍在等待開車,雖然仍未。
昆侖能源#135 應未完成整固需要等待。 反而,中集安瑞科#3899 看來應該已經完成?
《大行報告》渣打重申中糧包裝(00906.HK)“跑贏大]” 目標價6.5元。
回覆刪除可考慮加註~~
old news
刪除藍兄..538今日再插..要試一試9蚊
回覆刪除有冇加注?
don't touch the falling knife, 藍兄, what you say?
刪除cmwb兄:
刪除味千#538 相信可以等待。 這種情況下,我比較喜歡借用技術分析。
zahedi兄:
我又等,請不要笑我。 嘻嘻!
殺殺殺熊軍, 轟轟轟進進進進
回覆刪除之前, 扮死狗升不不上
樂仔兄: 點呀你
KBG兄: 可考慮入1828, 量力而為.
藍兄, 深夜突有親人離世, 自責自己做得不夠好, 沈思至今.
回覆刪除要好好珍惜眼前人.
zahedi兄:
刪除節哀順變。
我最近也忽然想到人如果去世後,到底會去了哪裡。思想開始有點亂。 想人去了哪裡沒有答案,zahedi兄一句 "要珍惜眼前人" 先係重點。
藍兄..3899..
回覆刪除都幾波動下..距離一年高位相差不遠
睇好破頂??
大家樂係咁加價..一個燒味飯60,70蚊..
真係痴線..同823冇咩咩別..遲早天怒人怨
cmwb兄:
刪除中集安瑞科#3899: 我信心一半一半,注碼不多。
zahedi兄..節哀順變...take care..
回覆刪除點解我唔可以回覆舊果d..
次次都要留新既留言
標的概述
回覆刪除首鋼福山資源集團有限公司(以下簡稱集團)前身為福山國際能源集團有限公司,2008年由時任公司主席王力平及邢利斌等人以105億港元總代價注入現時為核心盈利來源的三個焦煤礦資產,使集團的資產價值及獲利能力取得極大增長,期後於2009年2月、7月及9月先後3次透過配股、注入資產等方式共計出售約27.92%股權予國有企業首長國際(697),目前首長國際已進一步增持股份至28.23%,成為集團單一最大股東,而原主席王力平則退任副主席,邢利斌已不參與日常業務運作,現時主席為身兼首長國際(697)、首長寶佳(103)及其控股公司首鋼控股(香港)的董事局主席李少峰,目前王力平及邢利斌的持股量分別為1.17%及9.46%(2011年度)。
集團於2008年注入焦煤資產後,旗下位於山西的三個優質焦煤礦成為其核心資產及主要盈利來源,集團業務架構分為兩部分,一部分為三個焦煤礦經營生產業務,佔集團所有營業收入,另一部分為首鋼入股時注入的澳洲及香港兩家上市公司的股權資產,此部分的收益主要反映在每年度的股息收入及證券價格公平值變動收益上,以下為該集團兩大部分的業務介紹:
1. 山西焦煤礦業務:集團的三個焦煤礦均位於山西柳林縣,分別為金家莊煤礦、興無煤礦及寨崖底煤礦,三個煤礦儲量截至2011年度分別為39.84百萬噸、36.4百萬噸及41.98百萬噸,總儲量合共約118.22百萬噸,年產能分別各為210萬噸,即加總為630萬噸,其中金家莊煤礦、興無煤礦為硬焦煤礦,寨崖底煤礦則為半硬焦煤礦,而其煤礦資源在質量上較為優秀,經入洗後可生產價格較高的精焦煤,精焦煤按目前市價計約達1,800人民幣/噸,較未加工前的原焦煤直接銷售約1,000人民幣/噸高出80%,2008年注入該項資產後因入洗能力未予配合故一開始是以生產原焦煤銷售為主,唯截至2011年度,集團旗下三座入洗廠均已建設完成及投產,入洗產能亦已達到630萬噸,即與原焦煤產能相同,因此,集團2011年度營業收入的精焦煤部分已大幅提升至佔比59.13%,而原焦煤則降為40.87%,集團已預期將繼續大力發展高毛利的精焦煤業務,而其稀有性及高品質被市場譽為【熊貓煤】。
2. 股權證券資產業務:此部分乃係透過持有二間上市企業經營金屬產品貿易及澳洲鐵礦石開採項目,並由此獲得相關企業的經營成果及股息收益作為該項資產收入來源,此二家企業分別為Mount Gibson Iron LTD.(澳洲上市公司:MGX.AX,持股18.83%)及亞太資源有限公司(1104.HK,持股13.96%),Mount Gibson Iron LTD.主要經營澳洲一個赤鐵礦石項目,亞太資源則以金屬產品貿易及上市證券買賣業務為主,2011年度貢獻股息收入合計為5,300萬港元,股票價格公平值變動則因2011年下半年環球股市大跌導致公平值收益產生虧損達HKD1,229,529千元,去年同期則為淨收入HKD670,502千元,唯該等收入/虧損均僅反映於資產負債表及全面收益表中,會計制度並無影響該年度的經營損益,且該項業務主要資產為經營澳洲鐵礦石項目的Mount Gibson Iron LTD.,亞太資源間接持股達26.4%,而集團則直接持有15.14%,據Mount Gibson Iron LTD.2011年年報所示,其淨利潤達到AUD239,500千元,較2010年同期大幅增長81%,資產淨值為AUD1,166,541千元,較2010年同期增長25.85%,持有該公司可為集團帶來持續的資產增值及穩定的股息收入。
以下為集團的煤礦業務經營情況:
科目 2010 2011
原焦煤銷售收入(HKD千元) 2,900,273 2,917,656
原焦煤總產能(百萬噸) 6.300 6.300
入洗能力(百萬噸) 6.300 6.300
原焦煤產量(百萬噸) 6.226 6.359
原焦煤銷量(百萬噸) 3.530 2.770
產能利用率(%) 98.825% 100.937%
產銷比率(%) 56.698% 43.560%
原焦煤單位平均售價(噸/RMB) 836 1,021
精焦煤銷售收入 2,643,012 4,220,987
精焦煤產量(百萬噸) 1.605 2.311
精焦煤銷量(百萬噸) 1.580 2.260
產銷比率(%) 98.442% 97.793%
精焦煤單位平均售價(噸/RMB) 1,706 1,812
煤礦總儲量(百萬噸) 124.580 118.220
原焦煤生產成本(每噸/RMB) 181 258
精焦煤加工費(每噸/RMB) NA 54
股份/股權結構
集團為香港主板上市公司(股票代號:0639),截至2012年4月19日,其股份總市值達到HKD14,250百萬元(按收盤價HKD2.65計算),已發行股份約為5,377,397,842(股),現為恆生綜合指數、恆生能源業指數、恆生中國內地100指數成份股,股價走勢圖(請自行上網查閱)。
截至2011年度,集團之單一最大股東為國有企業首長國際(28.23%),持股量達到15.19億股,第二大股東為邢利斌(9.46%),持股量約為5.08億股,其餘為公眾持股(62.31%-包括公司管理層),持股量約為33.5億股,股權結構如下圖:
首鋼福山資源 持股量 持股比率
首長國際(697) 1,519,102,490 28.23%
邢利斌 508,831,240 9.46%
公眾持股 3,349,464,112 62.31%
TOTAL 5,377,397,842 100%
經營團隊
回覆刪除李少峰:45歲,畢業於北京科技大學自動化學士學位,現為首鋼總公司集團、首鋼控股(香港)、首長國際、首長寶佳、首鋼資源(集團)、首長四方及環球數碼創意之董事局主席,另為香港上市公司中銅資源有限公司及澳洲上市公司Mount Gibson Iron LTD.之董事,在鋼鐵產業方面有著豐富的管理經驗。
陳舟平:46歲,畢業於北京清華大學經濟學系,中國註冊會計師協會會員,集團執行董事、副主席兼董事總經理,並為首鋼控股及首長國際之副董事總經理,於鋼鐵業、工程設計及人力資源管理方面有多年豐富經驗。
王力平:51歲,2009年起轉任為集團副主席,現兼任香港上市公司榮暉國際集團有限公司之主席兼執行董事,並為深圳市政協委員,於礦業貿易、金融及投資方面具備豐富經驗。
陳兆強:44歲,畢業於焦作礦業學院採礦工程專業學士學位,2010年獲委任為集團執行董事,曾任職平頂山(煤業)集團、河南平寶煤業有限公司、河南省煤層氣開發有限公司等重要職務,在煤礦的安全生產管理、採購及物流管理、礦業資源開發及煤礦貿易等均具豐富經驗。
劉青山:53歲,畢業於山西財經學院會計學系,2010年轉任集團副董事總經理,主要負責集團的財務會計事宜,尤其在採礦業財務會計準則方面有較為豐富之經驗。
※財務分析(請從企業獲利能力、償債能力及現金流量等方面進行分析):
以下依集團2009、2010及2011年度之財務報告作為財務分析依據。
一、獲利能力:
集團自2008年注入煤礦資產後其營業收入及稅前利潤均維持穩步增長,透過擁有自身煤礦及產出較一般煤炭產品品質為高的精焦煤而獲得較高的毛利率,2008-2011年間的整體毛利率介乎65-73%之間,生產成本需逐年上升,唯相對產品售價升幅仍處於較低水平,據年報所示,其2011年度的原焦煤生產成本約人民幣258/噸,加工成精焦煤的費用為人民幣54/噸,但原焦煤平均售價可達人民幣1,021/噸,精焦煤更達人民幣1,812/噸,經營利潤的安全邊際較高,價格下跌對其不致產生虧損的風險,加上集團的精焦煤較一般煤炭售價更高,因焦煤為主要用於生產鋼鐵的高爐原料,而中國政府推行的12.5鋼鐵產業規劃中規定所有鋼企1,000立方米以下的鍋爐將逐步停止使用,並提倡使用大容量的高爐產鋼,因此可預期中國大型鋼企對焦煤產品的需求仍殷,而集團的主要客戶正是一眾中國大型鋼鐵企業,包括本身為集團最大股東的首鋼集團(佔營業收入約30%,為集團單一最大客戶)、以及對外客戶銷售如河北鋼鐵集團及包鋼集團等,因此營業收入的穩定性受母公司首鋼集團的支持下亦較佳,另外,根據集團的煤礦總儲量1.18億噸,按其後的產能主要集中生產精焦煤推算,若每噸平均售價為人民幣1,500/噸、30%淨利率可得出全部開發銷售完畢後的營業收入將高達1,700億人民幣,淨利潤高達530億人民幣,由此推算其資產淨值於該項煤礦業務經營年期結束後將達每股約10港元,長期持有將收益甚豐(建基於無重大管理風險的情況下),且可預期集團會將經營所得現金用於購買新礦,繼續開拓集團收益來源,經營前景良好,獲利能力穩定。
二、償債能力:
集團2011年度之營運資本(流動資產-流動負債)為HKD4,453,722千元,較2010年底淨增加HKD876,000千元或24.5%,流、速動比率分別為203.32%及182.52%,整體流動性保持較佳水平,現金及其等價物大增63%至HKD4,517,196千元,為銀行貸款總額的5.03倍,負債比率亦下降至31.34%,另外,集團的固定比率較低,2011僅15.1%,主要係因集團的主要資產為該三個煤礦的採礦權,2011年度的帳面值為HKD10,563,452千元,並以每年2.6-2.7%的攤銷比率作撇銷,唯該採礦權的HKD兌RMB的匯兌收益大於攤銷金額,因此其採礦權資產呈增,截至2011年度,該採礦權的累計攤銷金額為HKD966,167千元。
集團2011年度的應收帳款及應收票據項下中應收票據金額約為27.14億港元,其中的4.9億港元需與應付票據4.37億港元作對價抵押,因此若有22.24億港元的應收票據於到期日前可作現金兌票,故加總現金部位約45.17億港元後可達67.41億港元,為總負債的104.64%,財務狀況良好,償債能力強。
三、現金流量分析:
集團2011年度之營業現金流達到HKD3,167,839千元之新高,主要係因稅前損益強勁增長所致,2008-2011年度稅前損益的年複合增長率高達59.56%,而營業現金流的年複合增長率則達47.81%,其中營業現金流/稅前損益的比重高達83.5%,反映集團利潤大部分均為現金收益,利潤增長遠超應收帳款及應收票據增幅,另外,集團自2010年陸續完成三座洗煤廠及相關固定資產投資建設後,其投資活動現金流出已大幅減少,並於2011年度轉為淨流入HKD189,728千元,反映其固定資產投資已進入收成期,從盈利能力方面已見成效,而融資活動方面,集團於2008-2009年度因收購煤礦資產需要大幅集資後自2010年起已大幅減少集資活動及銀行借貸,經營業績強勁增長亦促使集團可實施較高息率的派息政策,因此2010-2011年度均為淨流出HKD841,882千元及HKD1,725,520千元,其中股息分派佔是項金額絕大部分,2011年度更在沒有新增銀行貸款的情況下償還了HKD257,903千元的銀行貸款及進行了少量股份回購,反映其現金流狀況良好且較為著重企業負債管理,可預期集團將繼續受惠於穩定的經營收益從而促營業現金流及現金水平進一步提升。
※投資建議
查集團截至2011年度之每股帳面值為HKD3.82元,現價HKD2.66推算息率約7.14%,於
高成長股中屬偏高水平,鑑於集團之獲利能力較佳及財務狀況穩定,出現折讓乃屬不合理水
平,近期被指財務數據作假已在高派息率中反映真偽(派息比率達到38.5%),因此,最近下
跌應被視為買入良機,建議以不高於每股HKD3元買入作長線持有,並可列作投資組合核
心持股之一。
證券投資之父 - 本.格雷厄姆講過:你的對錯並不能由多少人反對他來決定,你之所以對,是因為你的數據和邏輯推理是正確的。
回覆刪除讓我們拭目以待(67) & (639)的將來吧。謝謝。
收市前 沽出 利邦#891,換入 第一太平#142。
回覆刪除YEAH..有大戶藍兄幫拖..我隻142有得gogogo啦
回覆刪除理文化工#746 返回上升軌,繼續一步步上升。
回覆刪除大快活#52 今日終於停一停,也好,太超買不是好事。
破位追入906, 睇$5.2
回覆刪除tomica兄:
刪除中糧包裝(0906) 20天線真強。
有看了 Goldone兄早前的分析嗎?
今日超忙, 但都不忙來這裏看看.
回覆刪除zahedi兄,節哀順變。
906 - 4.9都入?一年高位都係得5.2,會唔會太貴?
回覆刪除嗯,746理文化工6個幾入都算合理,起碼盈利跟得上,雖然都係覺得高......但一定好過906,如果要買906倒不如買哂746,哈哈...
回覆刪除我又發現原來142又比746更好,買142啦....
回覆刪除直接比較工業股與綜合企業股?
刪除這種 「買A .. 不如買B啦」 的質素一點都不像之前有禮貌、有投資理念的pf兄。 是同一個人?
891都買?一年賺得個5億幾,憑咩有過百億市值,雖然唔敢話呢隻一定係垃圾股,但現階段買入99%輸錢,祝君好運。
回覆刪除52大快活?同大家樂一樣係黑心企業,d野貴到無人有,d量更加少到無朋友,買它,我寧願扔錢落海都唔幫它托市.....
回覆刪除无知
刪除pfinvestmentfund1007兄..
回覆刪除每個人有不同打法..今個月好多隻都破頂..
見到自己心儀既股票差不多破頂..又左諗右諗..到時又錯過哂機會..學zahedi兄話頭..有勢就要買上..唔好左諗加諗..到時候破哂頂先再追入..咪又係錯失哂機會..
891點解唔可以買??我相信藍兄已經用891搵到錢..
買股票最緊要搵到錢..理得佢咩市值
其實不如你去d討論區..幫人分析下d股票..
以上全部本人意見..好有得罪..請原諒
利邦 (0891) 管理能力卓越,經營能力有保證。 市場理解購入英國高級時裝品牌Gieves & Hawkes 有利於利邦(0891)長線發展。 股價保持一浪高於一浪,在有充份利利潤在手的前提下,理應不用沽出。
回覆刪除但前2天見 中集安瑞科(3899)和 華潤燃氣(1193) 回調見機會,忍不了手。 現時中高風險的股票比重像高了些,星期五暫時換出利邦 (0891),換入比較低風險、不斷回購而昨天回調至8.8元的第一太平(0142),現在打算在浪頂沽出。 第一太平(0142)最近最高的回購價是9.1元。
月頭沽出 中視金橋 (0623)後,眼見在半個月內已經回調成功,升回買賣價位,RSI仍強。 不購回是操作上的錯誤。 記下。
利邦 (0891)會否跑快於最近購入的股票呢? 下個月再看。
就看看那個跑得快。
「賺錢之神」邱永漢真係邪!
回覆刪除會否改名為「日本邪神」 好d?
日本股神被跣?邱永漢上周才剛率領日本投資者參觀東岳的山東廠房,更表示看好東岳,但東岳透過大股東配售舊股及發行可換股債券( CB)「抽水」,這種「巧合」難免會被人覺得有欺騙股神之嫌。
http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20120420&sec_id=15307&art_id=16265572
日本邪神睇中既股..都冇好下場..
回覆刪除睇睇岳仔可唔可以突圍而出
藍兄, cmwb兄, AG 兄:
回覆刪除多謝關心。紅塵眾生, 洗滌心靈, 令我的心靈更充實。 仍在股海浮沉, 有新目標, 候位入6030
英哥: 中信証券(06030)也有得博,因為海通證券(06837)招股,不少人沽空中信証券作掩護,限制了這隻股票的表現,這些沽空不會源源不絕,補倉盤亦很可能為日後上升提供動力,所以是追落後的好對象。
Brothers, what you say? 小弟一早有貨~~~
唉, [日本邪神] 帶住C9 fans看仲189, 救命呀, 去搞[牛央] 啲股喇, 佢夠邪囉…
cmwb兄, 想在回覆舊回應? 可在underline的回覆, 按click, 便可.
pfin兄, 別看少垃圾股, 可 recycle, go green, 勁.
Zahedi兄:同意你6030的看法,這招通常很靈,沽盤盡出,有錢搵。
刪除另外,既然你對189有信心就楂實佢,理Q得佢什麽股王邪神啦,呢啲做到出曬面的宣傳活動,中性啦,最緊要189自己業績爭氣,5年内做到你“將來的恆安”就OK啦。
另祝妖股或垃圾股搵多D。
昔日, 羅素街原本是潮濕陰暗的傳統街市,也稱為「老鼠街」。誰知? 今日羅素街地段的鋪租位列全球第二位,並且是亞洲區內最高。
回覆刪除所以有時 妖股或垃圾股, 只要不執笠/ 不是佬仟股就有希望, 皆時或會變倍升, 話唔埋, 希望在人間, 哈哈!
大家都在尋找自己的羅素街,各位師兄,繼續努力。
回覆刪除好老實講句,沒錯,投資最緊要係賺錢,方法亦有好多種,其實我亦好慶幸大家會用快進快出的技巧賺錢,我最近看左一本書,原來你們的投資方式有一個專門的名詞,叫現代證券投資理論,內容係咩我就唔多講了,因為你們幾乎天天都在用,但我對這種方法非常有懷疑,正如巴菲特畢生都反對現代證券投資理論的正確性一樣,或許,短期我所買或推薦的股票𣎴及各位的收益,甚至大幅跑輸大巿,但時間會證明一切,所以我絶對不會同大家比拼短期收益率的高低的,因為你們會贏得非常輕鬆,但我還是要奉勸大家一句,買股票誰都不要信,只可信自己的分析,若然自己才疏學淺我勸你都係買指數基金算了,𣎴然惡果終有一日會臨到你身上......
回覆刪除6030得1.75百万股沽空... 英哥又吹了个大故事出来
回覆刪除不是想幫黃國英 ... 英哥即使是「吹」,應該也有看成交數字,不會無料成咁。 沽空比重不應該只看沽空股數目有多少,1.75百萬股沽空可以是很少,亦可以是很多,單指出這個數目不能代表什麽。
回覆刪除中信証券(6030) 沽空股數1.75萬股 佔上周五成交量1.16千萬股15%,相比在2月和3月平均率4.3%確實高了。 上周連續幾天也上升。 在2月和3月 沽空佔股票成交平均率沽空佔股票成交是 4.3%。 在17日至20日(IPO期間海通證券#6837),中信証券(6030)的沽空比率在18日首先由4.3%急升到12.6%。 上周五(20日)更升到15%以上。
我不清楚中信証券(6030) 現價的投資價值,雖然傾向於認為此股票的投機性一直較高 (風險也是),與A股的預期成正比。
6030總股數1178百萬股, 流通股數592.7百萬股, 沽空量1.75百萬股, 為流通股數的0.04%
刪除英哥的故事... 大家宜多加翻查數據... 他自己多次在書中宣稱自己是"反智", 並引以為傲的
宜重看538的故事和股價圖...
英哥又真係愈來愈邪
刪除http://blog.yahoo.com/_GR4DO6UWTXB4XABNTLQJU5KX4U/articles/75229
刪除最近到一個外國網站玩了一個心理測驗,其中一個結果是自己在Intellectualism一項的得分是低於平均,驟眼看似乎是壞事,好像說自己有時的行為是反智,但網站的解說,這一項得分低,是指個人甚少over think,即是俗語的諗多咗,這一點的確符合自己的風格,測驗結果相當準。
邱永漢愛股 股份表現差異很大
回覆刪除邱永漢 2008年至今的點股若果長線持有,回報可以很波動,以統計中的 22隻股份而言, 14隻至今回報為負,只有 8隻有正回報。
其中 2008年以來不斷推介的 10倍股亨泰( 197),雖曾一度倍升,但去年卻急跌,現時較 2008年 5月推介前的股價低了近八成。與此同時,其推介的最強爆升股招金礦業( 1818)則勁升 3.6倍,而次強的威高股份( 1066)亦有近兩倍升幅。 賺錢之神的心水股,回報差異很大。
跟大師炒股的困難
尋找自己的羅素街…x2
回覆刪除大陸炒6030已有一段日子, 香港 show no sign, 現在英哥解釋了~~~
大C話短線有壓力, 回四佰幾點先
我討厭做善事~~~某程度上, 小弟讚同, 我也有類似經歷。
http://hk.biz.yahoo.com/120421/377/4go1o.html
上星期五下午無法看市,走寶了906! 唉! 今早轟入了!
回覆刪除AG兄:
刪除906我一早叫買, 大戶Cup兄 又double up, 畀佢買貴晒...
6030,142,861! 炒炒大家功課!
回覆刪除pfinvestmentfund1007: 睇$5.2 穿左再加注
回覆刪除哈哈, 906 你都有貨? go, go, go...
刪除zahedi,
回覆刪除cup兄一double up即貴哂! 睇唔到佢升穿4.7,如果唔係即係轟入. 今早5元轟入!
一點都不像之前有禮貌、有投資理念, 是否同一個人?
回覆刪除見豬兄玩私blog皆因受不了網民胡言亂語, 希望大家好好珍惜藍兄的blog.
AG兄:
炒功課? 冇所謂, 有錢一齊搵, 切記量力而為.
藍兄..538又挫半成..痴哂線=,=
回覆刪除zahedi兄..你隻906係咁gogogo..win多d
幫幫142,,135,,669打氣...gogogogo
yes, Sir,
刪除142, 135, 669 go, go, go....
zahedi兄..哈哈..thx
回覆刪除有冇買番315呢??
海通有冇諗住買??
6030唱黃咗, 有伏兵, over, over, over))))
刪除cmwb兄,
之前減持half 315, 一直持有315, 怕有$$$手痕, 亂買嘢, 所以冇$$$冇煩腦, 專心少少..
cmwb兄:
刪除暫持有6030便算, 冇諗住買海通.
哈哈! 有時嚟呢度睇下野,吹下水都開心哂!
回覆刪除zahedi,你呢句:"有伏兵,over over over"真係忍唔住比個讚你!
zahedi兄..其實好欣賞你坐貨既能力..
回覆刪除如果有時有隻股..你睇圖知佢會有回調既機會
你係咪都唔會放嫁??..定係等完回調再買番??
可唔可以分享下你坐貨既心態..thx
cmwb兄, 言重了.
刪除有時也坐出禍 e.g 773, 486, 67…唯有減注, 轉去其它.
坐貨既心態? 非外人道, 非筆默能形容.
回調? 看看是否大脹小回.
等完回調再買番? 通常買得番...冇好嘢.
AG兄..zahedi兄買股票好似打仗..哈哈XD
回覆刪除cmwb兄,
回覆刪除zahedi兄買股票好似打仗,哈哈,gogogo,over over over!
雖然個市跌,當無阻我笑下的心情!
買股票好似打仗~~~係呀, 有熊軍/牛軍, 革命尚未成功, 同志仍需努力.
刪除go, go, go...
Seems another chance for buying
回覆刪除keep an eye on my babies (watch list stocks)
東岳集團#0189 復牌, 配股/發行可換股債券不成功。
回覆刪除東岳集團#0189 公告,董事會得悉在最近的報章報道,包括公司2位董事建議以配售方式發售公司及公司建議發行可換股債券。
股份午後復牌,急挫11.4%,報6.61元,成交增至5千萬股萬。
外圍大跌
回覆刪除189配股不成啫, 駛唔駛跌咁噃
538繼續洗洗洗白白白
每次經過尖東, 只有 [唏噓] 兩字, 昔日的繁華盛世, 不復見。。。
zahedi兄..189又係日本股神既住作..
回覆刪除近排見到cup sir俾人話e樣果樣..
講真呀..有陣時真係想問下批評果d人..
不如你試下打post..又哂時間又哂精神..又要回覆人
每個人都係有做燈既時候..點解一次睇錯..可以一沉百踩
有陣時睇藍兄既文章..老實講..我不是擦鞋..
點解可以咁犀利..可以打一篇咁大篇既文章
仲要唔洗收錢..回覆所有人既問題..
唉!!仲有咩好怨人呀...人地用心打文章..
你就踩人e樣果樣..所以我都好認同
希望大家好好珍惜藍兄的blog x2
希望唔好好似偉哥咁..唔再寫post
有感而發..多口別怪
538 其實有什麽負面消息???
回覆刪除cmwb兄, zahedi兄,
回覆刪除先謝! 繼續清理放假後堆積如山的工作,已見曙光,希望下星期可以返回正常。
樂仔兄,
味千#538: 瑞銀和高盛 用3月同店銷售增長為-23.8數據,預期年中表現未能夠好轉。 看來這是股價較弱的解釋。
blue hing, but can the institutional report affect the stock price that much????
回覆刪除樂仔兄,
回覆刪除短期當然可以,雖然中長期仍然是以基本為主。 尤其大市成交減少,加上繼續2個報告。
不要說2個大行,就是3月頭林少告訴人注意一下 新鴻基公司#86,未說建議買入位,股票價格一星期內立即急升15%以上。 可惜基金減持,地心吸力令股價返回原地。
cmwb兄,講得很對. 我都係覺藍兵很利害,文章又長又多,平時大家都要返工.
回覆刪除其實抽水的人多數係抄no黨,輸左一定抽你水呢!
味千11年6-12月賺9仙一股, 到12年第一季同店銷售仍然跌超過2成, 開店步伐confirm放緩, 10元樓上買, 是付了極高的估值, 去買ㄧ個uncertainity (假設盈利能與舊年下半年持平, 全年賺0.18, 也是55倍forward 2012PE去買...)
回覆刪除下一隻蒙牛的故事, 很是吸引, 但...
升市..669,,142,135都係唔跟..
回覆刪除其中669真係抵打呢..
1788 財息兼收...go, go, go
回覆刪除燃氣股好似失去左以往的防守..
回覆刪除cmwb兄, 據林少說燃氣股不用担心.
刪除在網上留言挑起紛糾的人, 我想可能在現實生活上有缺失, 或好鵪鶉, 籍著無名氏而 vent out anger.
有低位或加注6030
zahedi兄...我覺得果d人應該係抄功課..輸左
回覆刪除就賴3賴4..燃氣就像以前的189..我會坐下先..
6030..3323真係zahedi兄既女朋友咁XD
cmwb兄, 抄功課也分高/低手, 有些人就冇品囉…
刪除6030, 3323, 189, 38..etc are my best friends like all of you guys.
好似簡單的幾句經文好有意思
刪除'求你寛恕我們的罪過, 如同我們寛恕別人一樣'
教我地要求別人寛恕之前, 要先學懂寛恕別人
zahedi兄,
回覆刪除我對你的best friends 6030 都有d興趣!
AG兄,
刪除set $15.64加注6030, 皆因有貨, down咗牌, 看多陣先..
1788 go, go, go...
刪除when 6030 go, go, go?...it's just a matter of time
zahedi兄,
回覆刪除謝謝!我會參考你個位.昨日入941,如果反攻相信佢會做領軍人物,燃氣有點漏氣,要小心check check,唔係爆大穫就大件事.
AG兄, zahedi兄
回覆刪除我和2位一樣, 很佩服blue ice兄. 在此blog我學了很多東西, 希望各位繼續不吝賜教.
真的太過獎了! 我只是將一些人所共知的資料組織一下,離開value add 還差很遠、很遠。
刪除藍兄和各位:推薦看柳井正的一勝九敗,很有意思。裏面還有一個Chapter是這位日本富豪對於炒股票的看法,甚是精湛。
回覆刪除AG兄, changed my strategy, 沽1788 $2.6 and bought 6030 $15.74 [短炒]
回覆刪除zahedi兄,
回覆刪除good stragey! 食下三番都唔錯!
AG兄, ivan 評941會調至$77-78...
刪除zahedi兄,
回覆刪除多謝資訊! 941我都短炒,打算食到鷄胡就走人!
135GOGOGO..669GOGOGO..2883gogogo
回覆刪除侯低諗住吸少少1083呢..唉...189真係慘.
日本邪神..唔好再搞我地d愛股啦..
over over over ))))
刪除6030有援兵, 衝出伏兵…
cmwb兄, 189, hold hold 先, 再加注
股市是一個趨炎附勢, 鋤弱扶強, 跟紅頂白…
刪除AG兄, ivan 未必準
189啊189,真系要多謝大股東啦,
回覆刪除ZAHEDI 兄,仲有興趣加貨?
藍兵兄現價會考慮861嗎?
回覆刪除ching兄:
刪除神州數碼#861, 現價會。
ching兄:
刪除最近大市成交低, 上個月比勢的股票 跌穿50日線也有不少。
e.g. 東方海外#316, 創科實業#669, 昆侖能源#135。
如果現在買貨,請有心理準備,跌穿50日線機會是一半一半。
189 give me five
回覆刪除189 awesome
zeta兄,
正如yfchan兄說: opportunity cost?
小弟認為189只是不肯減價才配股不成.
135.669重新上路..142又要等下啦
回覆刪除好股唔怕揸..雖然我冇..但189要gogogo
羅國森評 東岳(00189)公司管治要扣分
刪除http://www.etnet.com.hk/www/tc/news/commentary_lee_detail.php?newsid=ETN22042470&page=1
藍兄, cmwb兄:
海通證券(06837)只有5%作公開發售.....可諗諗佢, 有$$途嗎?
ZAHEDI 兄add左189 below $6?
回覆刪除Good shot, 量力而為.
刪除個人覺得如果要買,買入一些best friends會好一點,最少你對佢了解深一點,持股力及信心會大一點.
回覆刪除藍兵兄:今日861下午一度穿埋五十天線,諗諗下,始終都有d驚強勢股回調幅度未夠,還是研究增持弱左一排的590好過。
回覆刪除