2010年8月8日星期日

08 Aug 10 - 陸東 A股兩年內重上5000點

筆者身在異鄉,前日仍在溫泉區,今天終於有時間看看陸東先生上星期 ( 8月2日 ) 的訪問。

據悉陸東公司旗下有3個基金,總資產值3.3億美元(約 25.7億港元),其中Look's Absolute Return Fund自去年5月成立至今年7月底已錄得逾16%正回報。今年年初至6月底的回報為負百分之一點八,同期恒指跌幅達百分之八。

陸東旗下的基金主要投資中華股票,長倉與短倉兼備。陸東先生雖是價值投資者,但同樣會留意增長股,又不會只買價值偏低的股票,而是看有沒有催化劑令市場重新評估公司價值;他十分擅長控制風險,不會跟市場氣氛(momentum)炒股。


陸東:港股今季難破關 明年前不加息 股樓料齊鳴

經過慘淡的上半年,港股7月略見起色反彈900點。昔日明星分析員、現任基金經理的陸東卻提醒,恒指今季可能維持在19000至22000點上落,等待業績期後企業盈利獲調升,以及市場意識到低息環境延伸至明年中,港股始能破位,一擁而上。

Look's Asset Management董事總經理陸東接受本報專訪時解釋:「上半年甚至去到現時第三季,(港股)都仲係consolidate(鞏固)緊去年龐大嘅升幅,需要一段時間去消化……雖然話中國有宏調,但liquidity(流動性)無少到,只係心情有輕微影響,萬九至二萬二點,仲要維持一段較長時間。」

合理值27500年內可達

問到是否第四季突破,陸東指難以確定時間表,但卻斬釘截鐵指,下半年一定較上半年好,他預測今年恒指27500點的合理值,已經是非常保守的推測,有信心年底前可到。

「我計合理值有3個組成部份,最大變數係企業盈利,但撇除好多特殊收益及非核心盈利,最保守有超過18%增長,隨着恒隆地產(101)、港燈(006)派成績表,進入藍籌放榜高峯期,我相信企業盈利上半年會比預期好,之後分析員就會相繼調高下半年及明年盈利預測,成為突破催化劑。」


A股兩年內料升一倍

陸東續稱:「港股現時13、14倍PE(市盈率)唔算貴,企業盈利增長亦見改善,大市要發圍,唯一係要等人alert(警覺)到利息中長期仲係低企……而未來 12個月,即明年中之前,美國都無可能加息,中國更無可能喺美國加息前出手……今年個個話大陸加二、三次息,發神經,內地扣除食品價格,實際無通脹,現時全世界都無條件退市,講吓都死。」

相對A股,陸東更加樂觀,揚言經過早前調整後,基調更趨良好,A股似乎確認見底。「兩年內double(升一倍),(滬綜指)5000點絕對做到。」

供應少利息低樓價易升難跌

對於樓市,陸東坦言在供應少、利息低環境下,今年樓價只升不跌。「唔覺得本地樓價有下跌風險,我承認現時絕對唔平,仲幾貴吓,但樓市供應要到2013、2014年先正常化,而供樓利息又低,除非大陸要班資回朝、沽港樓套現,未來數年樓價易升難跌。」

問到現時是否仍是入市時機,陸東稱,要量力而為,「若是用家又負擔得起的話,仍可以入市,但就唔好炒樓。

他表示,買樓可以揀港島藍籌屋苑,保值能力及流通量較好,新樓較二手樓有三至四成溢價,唔太值得。」

值博率高

「買滙控不如買內銀」

滙控(005)今放榜,大行料大笨象上半年盈利可「翻一番」,陸東卻相信在可見將來,滙控及花旗等金融巨頭難有好表現,與其買滙控,不如買內銀股,值博率更高。

歐美狼狽 內銀跑贏國際

陸東指監管機構對歐美銀行不友善,是滙控的致命傷。「滙控要限住leverage(槓桿比率)、會俾人限住派幾多花紅,喺綁手綁腳情況下,唔會做得好……滙豐現時係fair value,市賬率(PB)1.7、1.8倍亦合理,但新嘅經營環境下,無咁大自由,花紅要徵暴利稅,大機構以後吸引唔到叻人。」

另外,陸東指,在歐美最狼狽之際,內地金融體系積極重組,資本充足比率足夠、壞賬水平低,絕對會跑贏國際同業。「中長期而言,內銀股投資價值高好多,最重要係唔貴,十幾倍PE(市盈率),4%至5% yield(股息率),兩倍PB,直情係平啦。」

內銀股現時多達8隻,陸東坦言,仍鍾情招商銀行(3968)及建設銀行(939),亦建議不要「貪新厭舊」,「農業銀行(1288)上市後去到這些水平已經唔算平,相對建行,中國銀行(3988)有track record(歷史數據)睇,o依家當然要舊唔要新啦。」

出錢出力 辦陶瓷展助復康者

陸東半年前遷入中環新辦公室,甫踏入寫字樓,室內擺設並非慣常的古董油畫,而是製造精緻的陶瓷公仔及繪畫。仔細一問,原來陸東亦是陶瓷鑑賞愛好者,家中及辦公室擺設作品,皆來自聖雅各福群會旗下「陶藝工作室」的弱能人士製造。

「香港係富裕社會,但唔係個個咁好彩,有能力就應該回饋,佢哋所做嘅陶瓷,有細路仔嘅童真,有大人嘅魅力,做出嚟嘅藝術品好靚,有深度,值得欣賞。」

陸東補充,陶藝工作室是少數他出錢兼出力的慈善機構,平時有空就會到灣仔石水渠街「陶藝工作室」探訪成員。但他覺得復康人士不可能永遠活在一個隱蔽地方,陶瓷係一種好好溝通方法。因此,他親自向地產商叩門搵場,舉辦「泥造人.樂造人」(圖)陶藝展覽,展期今日起,一連16日在海港城展出超過20件陶瓷作品,每逢周六及周日,更會有陶藝成員示範。

陸東看股樓滙及經濟

- 港股看27500 -
■ 下半年可見27500點,大市於萬九至二萬二點,要維持一段長時間

- A股兩年倍升 -
■ 兩年內可倍升至5000點,未來5至8年會繼續跑贏全世界

- 股市兩風險 -
(1)內地政策突然收緊:如不准銀行借貸,但相信機會不高
(2)歐洲債務危機深化,由小國擴散至德國法國等,惟現時未見歐元區有問題

- 內銀內房俏 -
■ 鍾情內銀股(招行、建行),歐美巨頭如滙豐難有好表現
■ 內房股投資價值較本港地產股高
■ 懶人投資兼低度風險:盈富基金

- 內地可保八 -
■ 通脹不會重臨,未來數年GDP增長不會少過8%

- 人幣年升3% -
■ 今年升3%,最多只是5%,有利出口企業轉型,由低增值過渡至高增值行業

- 美雙底衰退 -
■ 有反彈無復蘇,會出現雙底衰退,但第二個底會好淺,因為利息太低


陸東 點評5大板塊
■ 第一類是內銀股。「內地銀行肯定好,資產質素又好,息差又正在擴闊。」。
■ 第二及第三類是地產股及房地產信託基金。他說︰「現時樓盤賣得好好喎,連鴨脷洲盤南灣都賣到1.5萬元一呎,地產商個Margin在擴闊,有貨賣的會好好,如信置(00083),最主要是無貨賣的咪睇住人發達。」此外,受惠於租金飈升,利息低企及資產折讓大,陸東看好冠君產業信託(02778)。
■ 第四類是內需股。他說︰「要留意消費股唔平,雨潤(01068)、安踏(02020)都OK,但個別股份如李寧(02331),若計盈利增長就無安踏咁好,股價貴過人,所以你唔需要買佢。我鍾意有品牌的,我相信到最後,一定是自己的牌子贏晒。20年前你講呢句說話,邊有人信你,依家全部係美的、海爾贏晒啦。」
■ 第五類是資源股。他說︰「經過去年的急速增長,今年工業的投放會慢些,但你不要忘記有微利房。在地產市場上,私人投放可能會少咗,但在政府主導下,每年起 600萬、700萬套微利房,難道你唔使用鋼筋呀?所以鋁、銅、鋼,尤其是鋼的需求會好大,如馬鋼(00323)、鞍鋼(00347),而且一定要用本土資源;你去日本、韓國買,運費攞你命,是獨市生意,加上整個鋼鐵業重組亦對大公司有利。」


陸東 點評8隻愛股
■ 信和置業 (0083), $14.70 , 2010 PE = 21.5
■ 鞍鋼股份 (0347), $11.72 , 2010 PE = 15.2
■ 領匯房產 (0823), $20.20 , 2010 PE = 19.4
■ 雨潤食品 (1068), $25.50 , 2010 PE = 21.9
■ 安踏體育 (2020), $13.72 , 2010 PE = 20.6
■ 冠君產業 (2778), $3.80 , 2010 PE = 23.8 
■ 盈富基金 (2800), $21.40
■ 招商銀行 (3968), $20.75 , 2010 PE = 15.3 

(2010 PE : Bloomberg 數字)



沒有留言:

發佈留言

您可能也喜歡:





related posts plugin for blogger…